לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

בוקר, צהריים ומלחמה


בוקר שוב צריך לקום לעבודה, בעצלתיים הזזתי את הישבן החמוד שלי ויצאתי מהמיטה,

היא הסתכלה עלי במבט כועס לא מבינה איך אני יכול לנטוש אותה באופן כל כך חד וקר.

המבט שלה חתך אותי לחתיכות קטנות והרגשתי איך סכינים ננעצים לי בגב, למה את עושה לי את זה שאלתי אותה?

מה לא הייתי מספיק מפנק?

מה לא חיבקתי אותך כל הלילה כמו שאת אוהבת?

השתיקה שלה הייתה כל כך רמה, מדהים כמה מידע אפשר להעביר דרך שתיקה.

הרגשתי כל כך אשם על כך שאני נוטש אותה, עמדתי מאובן ואז קיבלתי החלטה:

חזרתי למיטה לעוד חצי שעה וחיבקתי את שמיכת הפוך שאני כל כך אוהב.

 


 

באיחור קליל הגעתי לעבודה, טוב לא נורא חג היום אמרתי לעצמי.

לשמחתי הרבה הראש צוות שלי עדיין לא הגיע וניצלתי את הזמן הפנוי כדי לבדוק האם קיבלתי מיילים מעניינים, נוכחתי לדעת שאני לא מקבל מספיק פורנו, אז קדימה קוראים יקרים שלי זאת ההזדמנות שלכם להראות לי כמה אתם אוהבים אותי ולפנק אותי בסרטים איכותיים.

לאחר כמה דקות הגיע הראש צוות שלי ולידו מיני ראש צוות, התברר שהוא הביא לעבודה את הבן שלו.

מה אני אגיד לכן הרבה זמן לא ראיתי כזה ילד חמודי, שובב ומלא אושר.

הצלחתי לשכנע אותו לאחד כוחות ובמשך כל היום היינו במלחמה עם חבר שלי, כל הזמן זרקנו עליו כדורים, ניירות ומטוסים ולא נתנו לו לעבוד בכלל.

בסוף היום החמוד הביא פתק לאבא שלו ושאל האם גם מחר הוא יכול לבוא איתו לעבודה.

נכתב על ידי , 1/4/2007 21:26   בקטגוריות עבודה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)