לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

חלום רטוב


אני אוהב את החלומות שלי,

דפיקה על הדלת, כמה קשה לקום מהמיטה, אני מזיז את עצמי ופותח את הדלת, היא עומדת שם:

סקסית, יפה, חושנית ואני עומד מולה רק עם תחתוני הבוקסר שלי,

היא מעבירה מבט איטי לא מביש מלמעלה למטה בוחנת כל איבר,

אפשר להיכנס היא שואלת?

אני זז הצידה,

הדלת נטרקת.

אני מנשק אותה בצוואר, מהעביר את הלשון באיטיות מידי פעם נוגס נגיסות קטנות,

התגעגעתי היא גונחת בקול שקט ומתפנק, התגעגעתי למגע שלך, ללשון שלך, לגוף שלך ולזיין שלך.

אני מקלף ממנה את החולצה יד אחת נשלחת אל החזה המדהים, מזיז את החזייה ובאיטיות חושף את הפטמה, אני צובט אותה קלות וגניחה נשמעת, אני מנשק ומלקק את החזה המדהים, הוא כל כך מושלם ויפה, הפטמה שלה נעמדת, קוראת לי לבוא לינוק ממנה, באטיות אני מכניס אותה לפה שלי ומידי פעם נוגס בה קלות, 

כל כך התגעגעתי לזיין שלך היא אומרת לי, אני רוצה להרגיש אותו בפה שלי, היא יורדת על ארבע ומפשילה לי את התחתונים, האיבר שלי כל כך קשה, זקור ומחכה לפה החם שלה.

היא מתחילה לינוק אותו באיטיות, מתענגת על כל רגע, גניחה קלה יוצאת לי מהשפתיים, יד אחת תופסת לי את הישבן, שורטת אותו.

הפה שלה כל כך טוב, הרגשה חמימה מתפשטת לי בכל הגוף, ככה צריך לחיות.

 

מוקדש לך,

תפסיקי לקנא זאת את.

סטארטאפיסט.

נכתב על ידי , 5/4/2007 00:11   בקטגוריות סיפורים על חיי, אהבה ויחסים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)