לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

או נשים, מה עובר עליכן?


השמועה שאני מחפש חברה פרסה כנפיים, ביום שישי אני מקבל טלפון מידידה שלי:

סטארטאפיסט מה נשמע?

סבבה מותק.

סטארטאפיסט יש לי מישהי להכיר לך, היא מדהימה, יפה, חכמה, כוסית, בלונדינית בלה בלה בלה, אתם חייבים להיפגש.

טוב סבבה תני טלפון.

בערב אני מתקשר מקשקש קצת עם הבחורה, קובעים להיפגש למחרת בערב.

הרגע המיוחל מגיע אני מתקשר כדי לסכם על פרטים אחרונים,

אנחנו שוב מקשקשים קצת ואז היא אומרת לי שהיא קבעה לצאת עם חברות.

תחושת הלם קטנה התעוררה בי , לא קבענו שנפגש היום אני חושב לי בלב, אה אולי תצטרף יהיה נחמד, גם חברה שלי תהיה שם (ידידה שלי).

אני חושב לכמה שניות ואומר לעצמי: טוב נו מה כבר יכול להיות.

 

אני מגיע לפאב, אני נכנס והן יושבות על הבר מחכות לי,

ערב טוב אני מברך אותן, אני סטארטאפיסט.

הבחורה מפנה אלי את הראש מחייכת, אומרת שלום וזהו.

מאותה נקודה היא לא מדברת איתי יותר, לא מגיבה לפניות שלי, מתעלמת ממני לחלוטין.

נשארתי עוד 20 דקות ואמרתי לעצמי: מה קורה פה, מה זה החרא הזה?

הזמנתי חשבון והלכתי הביתה.

 

או נשים, מה עובר עליכן?

נכתב על ידי , 23/4/2007 15:18  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)