לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

חרא אנשים


כולם חושבים שאולמרט צריך להתפטר, שאולמרט צריך ללכת הביתה, ומי בדיוק יחליף אותו?

ביבי הפחדן?

ביבי השקרן?

או ביבי הלא יוצלח?

 

אכן אולמרט עשה שגיאות אבל עד כמה שאני זוכר מרבית חברי הכנסת תמכו בהחלטות הממשלה, כשהחליטו לצאת למלחמה כולם עמדו והריעו, בזמן המלחמה כולם שתקו, כולם!

אז אם אולמרט צריך להתפטר שיתפטרו בבקשה גם חברי הכנסת: אלה שתמכו באולמרט ואלה שעמדו בצד ולא עשו דבר, מבחינתי הם אשמים באותה מידה.

אבל כמובן הכי קל לבוא היום בטענות ולהגיד שהוא אשם, הכי קם לעצום עיניים ולהגיד אמרנו לכם.

יש לנו חרא אנשים במדינה, אנשים טיפשים, אנשים תת רמה ואלו בדיוק האנשים שיבחרו שוב בביבי, כן אותו ביבי שעכשיו אומר שמי שניכשל צריך ללכת הביתה, אותו ביבי שנכשל לפני מספר שנים,

אז ביבי יקר גם אתה צריך ללכת הביתה לא?

 

אני לא רואה מישהו שיכול כרגע להיות ראש ממשלה חדש, אין לנו שום פוליטיקאי ישר, אמין ובולדוזר שיכול לעשות את העבודה,

כל עוד אני לא רואה משהו כזה אולמרט צריך להיות בשלטון ולנסות לשקם את המדינה המפגרת שלנו.

נכתב על ידי , 4/5/2007 18:18  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)