לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

אני עדיין חי


אחרי הפוסט האחרון הייתי זקוק לפסק זמן, הנשמה שלי זעקה מכאב הרגשתי עצב שלא רצה לעזוב אותי הייתי צריך להבין למה?

הייתי צריך להיות קצת לבד עם עצמי וזה מה שעשיתי.

לא הגעתי להרבה מסקנות מרחיקות לכת אבל אני מרגיש הרבה יותר טוב וזה מה שחשוב.

 

השבוע הייתה לי שיחה עם מנהלת הפרויקט, דיברנו על כל מיני דברים ולשמחתי הרבה לא הולכים לפטר אותי, להיפך הם די מרוצים ממני ואבן גדולה ירדה לי מהלב, בנוסף קיבלתי אישור לחופשה של 3 שבועות, אז ילדים שלי בספטמבר אני יהיה בתאילנד:

בטן – גב, הרבה מסאז'ים, ספרים וים. אני כל כך זקוק לחופשה הזאת כמו אויר לנשימה.

כמובן שכולכם מוזמנים לבוא איתי, קדימה יהיה כייף.

 

בנושא העבודה :

לצערי אנחנו לא נשתמש בטכנולוגיה של הסטארטאפ שלי, לא הצלחנו להרים את הפרויקט עם הטכנולוגיה וקיבלו החלטה להמשיך את הפיתוח אבל להשתמש בטכנולוגיות אחרות, מבחינתי לא היה אכפת לי אבל אני רואה איך הבונוס של 70000$ שהייתי אמור לקבל בורח ממני בצעדים ענקיים L , קצת מבאס אבל אין מה לעשות, לפחות אני שמח בחלקי גם זה משהו.

 

היה לי כרטיס באתר הכרויות והרגשתי שאני מכריח את עצמי להכיר נשים, אז זהו די מספיק

החלטתי להפסיק לחפש חברה, זה יבוא כשזה יבוא, כל הרדיפה הזאת מעייפת אותי ואני לא אוהב את ההרגשה הזאת.

 

זהו לבינתים,

תרגישו טוב

סטארטאפיסט.

נכתב על ידי , 14/5/2007 22:13  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)