לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

נשברתי


השתיקה כל כך צורמת,

שנינו מסתכלים אחד על השני,

ברקע מתנגנת נורה ג'ונס,

חיוך קטן מתחיל להתפשט על פני,

היא כל כך יפה אני חושב לעצמי ולא מסוגל להוריד את המבט מעיניים המהפנטות שלה.

לפתע אני מעקם את האף,

כוס אמק היא הפליצה.

 

רגע בכלל רציתי לדבר על החברים הקקרים שלי,

 

שישי בערב אני יושב לבד בדירה סופר כמה בלטות יש בסלון, הגעתי ל85 אבל אני שוב מתבלבל ומתחיל מחדש.

אחרי שסיימתי לספור את הבלטות הגעתי למסקנה שהן מכוערות, עכשיו נשאר רק להחליט  מה אני הולך לעשות בהמשך הערב?

קצת בעייתי, כל החברים שלי נעלמו כמו פיצה על שולחן של בחורה ששוקלת 200 קילו,

נשברתי.

די נמאס לי אמרתי לעצמי, כבר 3 שבועות שלא יצאתי, לא מתאים לי להישאר שוב בבית שילכו כולם להזדיין אני יוצא לבד.

שינסתי מותניים, התקלחתי (למרות שזה לא ה-1 בחודש) ולבשתי את החולצה הראשונה שמצאתי בארון, למזלי היא לא הייתה עם כתמים ואפילו די נקייה.

 

הגעתי לפאב, זריקת שלום לברמן והוא ישר סידר לי מקום על הבר, טוב נו הוא היה חצי ריק.

אני שותה באיטיות את הבירה כאשר לפתע מישהי קוראת לי,

אני מסתובב ושני מושבים לידי יושבת "ידידה" שלי.

לצערי היא ישבה עם איזשהו בחור ואני לא רציתי להפריע להם,

אני ממשיך לשתות מרגיש איך האלכוהול מתפשט בכול הגוף שלי, המבט שלי מתחיל להתערפל, מידי פעם אני זורק מבט , יש לה חזה מטריף הוא גדול, עסיסי והכי חשוב מוצק לגמרי.

סף החרמנות שלי מתחיל לעלות ולהשתולל, אני חייב לזיין.

אני שולח סמס לבחורה, שואל מה שלומה, אנחנו מתחילים לדבר אחד עם השני בסמסים, בסוף קובעים אצלה הדירה.

 

אנחנו מגיעים לדירה שלה, אני מסטול לגמרי, חרמן בלי גבולות, מרגיש איך כול איבר בגוף שלי משתוקק לגעת בה. אנחנו טורפים אחד את השני, סקס מלא תשוקה, סקס כוחני, סקס טוב.

 

ב – 8 בבוקר אני מתעורר, היא יושבת לידי,

למה את לא ישנה?

כואב לי הישבן היא עונה לי.

 

4 שעות קודם:

אני מפליק לה על הישבן , מידי פעם נוגס ומלקק את הדגדגן , אני עוצם לשנייה את העיניים הכול מסתובב, אני שיכור ברמות כל כך גבוהות כאשר רעיון גאוני עולה לי בראש:

את אוהבת אנאלי אני שואל?

ממממ כן היא עונה לי,

יש לך קרם?

כן באמבטיה.

אני מדדה לאמבטיה, הכול מסתובב, פאק איפה אני מוצא עכשיו קרם?

אני תופס 5 בקבוקים שונים ומביא אותם לחדר, למזלי אחד מהם היה קרם,

אני מורח לה קרם על החור בישבן ומשחק קצת עם האצבע כדי שלא יכאב לה ונכנס לאט לאט, ואוי כמה זמן לא עשיתי אנאלי.

 

4 שעות מאוחר יותר:

באסה שכואב לך ונמרח שוב על המיטה,

היא תופסת את האיבר שלי עם הפה ומתחילה לינוק .

נכתב על ידי , 22/5/2007 17:29   בקטגוריות מפגשים, סיפורים על חיי  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)