לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

נשברתי, הצד שלה


טוב הייתי חייב להוסיף,

 lula  רשמה את הצד שלה לסיפור:

 

יום שישי.קבעתי עם ידיד לצאת לשתות, בקטנה, מתכננת ערב שקט.

הגענו, הבר די ריק, יושבים, מדברים, נחמד. אני בוויסקי השני שלי, רואה אותו נכנס,

הוא מתיישב ממש לידנו אפילו לא שם לב. אני קוראת לו, שואלת מה שלומו, הרבה זמן לא ראיתי אותו. הוא אומר שטוב, מחייך וחוזר לשתות.

אני ממשיכה בשיחה אך קולטת אותו בזוית העין, שולח מבטים, מחיך בחצי פה.

אני מכירה את המבט הזה שלו...רמת האלכוהול בדם שלי עולה ואיתה גם רמת החרמנות שלי.

הוא שולח סמס תמים "מה שלומך?" אני עונה משהו , הסימסום ממשיך, הסוף כבר ידוע. קובעים אצלי בדירה.

אני אומרת לידיד שלי שנאלץ לסיים את הערב מוקדם... הוא קצת מתבאס אבל מקבל את הדין..

אני לא ממש זוכרת איך הגענו הביתה. שנינו שיכורים, קצת מתנדנדים, שמחים. אני מרגישה את הגוף שלו מולי, חזק, מלא און. הוא יודע מה שהוא רוצה ואני אוהבת את זה.

מפשיטים אחד את השני, המגע פראי, התשוקה סוחפת.אני גונחת.. התגעגעתי. ככה סקס צריך להיות אני חושבת לעצמי בשניות של בהירות בתוך עננת האלכוהול והעונג.

 

המגע שלו. כ"כ נכון לי. הוא מלקק אותי, מלטף, שורט, מוצץ, מפליק, אין לי מושג מה אני עושה, הכל מתערבב, טוב לי.

פתאום הוא שואל: את אוהבת אנאלי? ו

אני :"אמממ.. לא יודעת, כן לפעמים".

הוא שואל על קרם ואני שולחת אותו לאמבטיה שיביא.

אני לא קמה.

הוא חוזר.

אני עוצרת את הנשימה, כמעט מתחרטת, לא עשיתי אנאלי כבר הרבה זמן.

הוא חודר לאט לאט, קצת כואב לי, הגבול מטשטש, אני נהנית. הוא נרדם.

גם אני מתכוונת. כואב, אני לא מוצאת מנוחה ומתהפכת הלוך ושוב.

הוא ישן כמו תינוק.

בבוקר הוא פותח תעיניים: "למה את לא ישנה?"

"כואב לי" אני עונה הוא: "באסה שכואב לך" וחוזר להשתרע.

אני מתרעמת לרגע, רוצה למחות. מסתכלת עליו פרוש לצידי, יפה, חלק, מזמין. אני שוכחת מהכאב, מסתכלת על האיבר שלו, גאה, זקור, עומד בסתירה מוחלטת לרכות המתפנקת של שכיבתו..

אני נשברת, מתחילה לינוק אותו לאט לאט,

שוב נעים.

 

נכתב על ידי , 24/5/2007 15:30  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)