לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

רינג רינג


רינג רינג, אלו?

סטארטאפיסט קום יש מסיבת חוף.

ככה התחיל הסוף שבוע שלי.

 

קפצתי לאוטו ואספתי את חברים שלי,

הגענו למסיבה,

הרבה זמן לא ראיתי כל כך הרבה אשכנזיות, כוסיות וצפוניות במקום אחד.

אבל קיבינימט למה לכל כוזינה צמוד ערס קטן?

אני לא מצליח להבין איך זה קורה?

אולי בגלל החימצון נדפקים להן כמה תאים במוח?

 

בערב: שוב רינג רינג,

סטארטאפיסט קום יש מסיבה פרטית משהו סוף הדרך,

אני שוב קם מהמיטה אבל הפעם אני כבר נראה כמו זומבי, העיניים שלי נפוחות והכי נורא יש לי שחור מתחת לעיניים,

אנחנו מגיעים למסיבה, אני מתפלל שכולם יהיו שתויים ולא ישימו לב למצב שלי,

אבל כנראה לגורל יש תוכניות אחרות בשבילי.

כמובן כשאנחנו נכנסים כולם מסתכלים עלינו ואני מרגיש כמו נתח בשר שמוצג למכירה,

לא שבדרך כלל רע לי עם זה אבל הפעם הרגשתי  קצת מובך.

 

מצאתי מקום והתחלתי לקשקש עם הנשים שסביבי, אני לא אתן לדבר פעוט כמו זה שאני נראה כמו נרקומן להפריע לי במלאכת הקודש,

די מהר התחברתי עם הנשים והיה די משעשע, מצאתי את עצמי מנהל שיחה ערה ומתפקד כמסמר הערב, רק חבל שממוצע הגילאים היה 33.

 

אני זקוק לעזרה!!!!!

קמתי היום ועדיין יש לי שחור מתחת לעיניים, בבקשה קוראות שלי אני פונה ללב שלכן תעזרו לי!

איך אני נפטר מזה?

מה אני צריך לעשות?

הצילו!

 

 

זומבי סטארטאפיסט.  

נכתב על ידי , 9/6/2007 17:48  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)