לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

התגשמות של חלום


פעם לפני הרבה זמן דיברתי על אהבה שיש לי, על התשוקה האדירה שמפעפעת בתוכי, על הרצון לחזור לנגן.

במשך זמן ממושך חיפשתי אורגן, המשימה לא הייתה פשוטה ידעתי בדיוק מה אני רוצה וחיפשתי מספר דגמים ספציפיים.

השבוע זה קרה.

ביום ראשון נכנסתי לאתר המכירות yad2 כדי לראות האם יש משהו מעניין כשלפתע ראיתי אותו בזוית העין, הוא היה בדיוק כמו האורגן שהיה לי לפני 12 שנים, שחור, יפה ומחכה שאני אלטף אותו.

נכנסתי למודעה וחיוך גדול נמרח לי על הפרצוף, הרגשתי כאילו אני ילד בן 5 שמקבל גלידה ענקית עם מלא קצפת וסירופ שוקולד, עם התרגשות ענקית ולב פועם התקשרתי למספר הטלפון.

מיד ענתה לי בחורה חמודה, כן האורגן למכירה היא אמרה לי ובמחיר מצחיק של 550 ₪,

באותו רגע קבעתי איתה פגישה כדי לקנות אותו.

 

אז עכשיו האורגן פה מאחורי ורק חבל שיש לו 3 קלידים דפוקים אבל אני לא אתן לדבר כזה פעוט לשבור אותי והזמנתי טכנאי שיתקן לי אותם.

 



נכתב על ידי , 13/6/2007 00:19  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)