לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

חיים


איך החיים מתגלגלים לכל מיני כיוונים,

כרגיל ביום שישי עשיתי קניות, קצת מוצרי חלב, קצת סלטים וכמובן לחמניות טריות.

כשעמדתי בתור כדי לשלם על הלחמניות ראיתי אותה, אני חושב שהפעם האחרונה שנפגשנו הייתה לפני 12 שנים.

הייתי מאוהב בה 3 שנים, מכיתה ח עד לכיתה י ואני אף פעם לא גיליתי לה.

היא הייתה מלכת הכיתה, סקסית, יפה חכמה ואילו אני הייתי הילד הפשוט, הצנום ולא מהמקובלים.

במשך שנים דמיינתי איך אני מציע לה חברות, מטייל איתה יד ביד ונותן לה נשיקה על הלחי. היא הייתה האהבה הראשונה שלי, עד היום מידי פעם אני חולם עליה ותמיד אח"כ אני מתעורר עם לב מוצף ברגשות.

וביום שישי היא עמדה לידי בתור, הסתכלתי בזווית העין, מהופנט לא מסוגל לזוז, היא הסתכלה עלי כנראה זיהתה אותי, לא אמרתי דבר.

 

חבל.

 

במשך השבוע האחרון יצאתי עם בחורה חדשה, אני מדגיש יצאתי כי באמת בהתחלה חשבתי שאולי יכול להיות פה משהו רציני, אבל לגורל יש רצון משלו ולצערי היום זה הסתיים, אני שונא את ההרגשה שיש לך לפני השיחה שמסיימת את הקשר, כשאתה יודע שאתה צריך לחתוך אותו אבל מנסה לדחות את הרגע, טוב לפחות סיימתי עם זה.

 

אתמול הייתי במסיבה והכרתי מישהי יפיפייה, תאחלו לי בהצלחה.

 

והינה משהו מצחיק

 

נכתב על ידי , 17/6/2007 22:24  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)