לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

חלומות


בזמן האחרון יש לי חלומות מוזרים, אני חולם על האקסית שלי,

כל פעם כשאני מתעורר אני מלא ברגשות והלב שלי כואב,

אני מניח שהחלומות מיצגים איזשהו מצב ריגשי שאני נמצא בו.

הלילה חלמתי שהיא גרה רחוב ליד ההורים שלי, אני מחפש חניה ומחנה מול הדירה שלה,

אני יודע שהיא גרה שם אבל לא בטוח, אני ניגש למכולת השכונתית ושואל את בעל המכולת האם היא קונה אצלו מוצרים?

הוא אומר לי שכן.

אני חוזר לרכב ורואה אותה,

אני אומר לה שאני עדיין אוהב אותה ומתגעגע אליה.

 

חלום אחר:

אני נמצא בקניון, היא יושבת שם עם חברים שהיו לי בגיל 18, לא ראיתי אותם בערך 12 שנים,

אני ניגש לחברים שלי ושואל אותם מה שלומם?

היא פונה אלי ואומרת לי שכולם שכנים וגרים אחד ליד השני,

אני אומר לה שאני מתגעגע אליה ועדיין אוהב אותה.

עוברת עלי תקופה משונה, אני לא יודע בדיוק איך להגדיר אותה,

 

אני מתגעגע לזוגיות,

אני רוצה אהבה.

נכתב על ידי , 20/6/2007 12:36  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)