לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

למה?


אמרת שאת צריכה זמן,

אמרת שאת רוצה לחשוב,

אמרת שאת צריכה להיות עם עצמך,

נתתי לך,

עברו כמה ימים, אני מחכה,

אבל עד מתי?

אני לא אוהב את המצב,

אז התקשרתי ואת לא ענית,

אז עברנו לשלב הסינונים?

קצת עצוב ציפיתי ליותר,

כנראה שכרגיל האמת מכה אותי בפרצוף,

אתה פותח את הלב,

אתה נותן לרגשות לצאת,

אתה מפגין חום ואהבה.

למה
נכתב על ידי , 3/6/2008 23:50  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)