לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

מיאו מיאו


מיאו מיאו, די אני לא יכול יותר!

תפסתי את בקבוק היין שכבר שבועיים יושב לי על השולחן ובעצבים זרקתי אותו עליו,

שיט לא הצלחתי לפגוע,

בן זונה, הוא לא נותן לי לישון,

לא נותן לי ליהנות מהשלווה שלי,

ג'ינג'י מניאק.

 

חכה חכה שאני אתפוס אותך, אני אמלוק לך את הראש!

 

מיאו ועוד מיאו, די אני לא יכול יותר,

12 בלילה

העצבים שלי על הפיוזים הכי גבוהים שאפשר

רצתי החוצה עם סדין ותחתונים, הינה אני בא!

רדפתי אחריו חצי שכונה והבן זונה ברח ממני,

אוף זה קשה,

מה לעשות?

למישהו יש רעיון?

די נמאס לי , כבר 3 שבועות שאני לא מצליח לישון.

 

סטארטאפיסט
נכתב על ידי , 6/6/2008 00:52  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)