לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

פגישה עם ג'ין ומממ תמונה שלי


קול הירייה מנפץ את שלוות הלילה, צעקת כאב יוצאת מגרוני,

לא יתכן אני ממלמל לעצמי,

המבט שלי עובר מצד לצד לא משלים עם הגורל,

האמת מתנפצת לי מול הפרצוף, ירו בטוני סופראנו.

הפה שלי נשאר פעור כאשר הטלפון מתעורר לחיים,

הלו אני עונה בקול שבור, על הקו הג'ינגי',

מה קרה הוא שואל?

ירו בטוני אני עונה לו,

עזוב שטויות תתארגן אני אצלך עוד חצי שעה,

לאן אני שואל?

יש לנו פגישה עם ג'ין וטוניק בים הוא עונה לי.

השעה 18 בערב הג'ינגי' ואני יושבים על כיסאות משקיפים על השקיעה,

לידי בקבוק של ג'ין משובח, מי טוניק, שקית קרח ולימון טרי.

קדימה.

הכוס מתמלאת ובשקיקה אני שותה את משקה האלים.

ככה צריך לחיות.

הנוף מדהים

לאט לאט הסטלה מגיעה,

תענוג.  

אני עוצם את העיניים נותן לשמש ללטף את גופי,

זיכרונות מתאילנד עולים לי, הכול כל כך דומה אבל כל כך שונה,

מצחיק אפילו מסדרי הכיסאות בים הם תאילנדים.

 

חג שמח

סטארטאפיסט

 

שלא תגידו שאני שמוק הינה תמונה שלי

 





נכתב על ידי , 8/6/2008 23:45  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)