לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

שבת שלום


התחלתי טיפול,

אמרתי שאני יוצא לדרך חדשה והכן התחלתי,

בחודשיים האחרונים אני הולך לטיפול פסיכולוגי.

מדהים כמה זה גורם לך לחשוב על כול דבר,

רציתי לחפש תשובות, להבין כמה דפוסי התנהגות שלי,

זה קשה.

משעשע אותי איך הכול מתחבר לילדות שלי,

לצורה שבה מצאתי את דרכי בעולם.

הייתי ילד טוב,

ילד שקט שעושה מה שההורים שלו אומרים לו,

לא מרדתי,

לא השתוללתי,

לא עשיתי סצנות.

כך פילסתי את דרכי בעולם, ממש נשמה טובה.

 

הרבה פעמים שואלים אותי איך אני מגדיר את עצמי?

מה התכונה הטובה שלי ומה הרעה?

 

בכנות, אני רגיש.

כן אני יודע שעכשיו מאות ואפילו אנשים מרימים גבה ואומרים:

"אתה רגיש?פחחחח"

 

אז כן, מתברר שאפילו מאוד.

 

לצערי שמתי לב שאני גם קצת עצלן,

תמיד ממתין לרגע האחרון,

ואת זה אני לא אוהב בעצמי!

 

שבת שלום

סטארטאפיסט

נכתב על ידי , 14/6/2008 17:36  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)