לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

מרד, חיה, סקס, מזיין, לומד


מרד

אף פעם לא הייתי מורד,

לא העזתי להגיד מה אני באמת חושב, מרגיש, רוצה.

תמיד הייתי נותן לאנשים שמסביבי להרגיש שהכול בסדר,

שהעסקים כרגיל אפילו אם הדבר היה פוגע בי.

אני לא הייתי אמיתי.

 

חיה.

 

קיים בתוכי צד חייתי, צד אגרסיבי שרוצה לצאת החוצה,

צד שאני רוצה לתת לו להתפתח, לגדול ולתפוס חלק יותר גדול בחיים שלי.

גיליתי שרק במקום אחד אני נותן לו להשתחרר, להתבטא.

 

סקס.

 

רק שם אני באמת נותן לעצמי להרגיש את התשוקה שקיימת בתוכי,

תשוקה שמפעפעת וקיימת.

מרד, כעס, חוזק.

החיה שבתוכי יוצאת לכבוש ולצוד כמו זאב שמחפש טרף וריח החיה עולה באפו,

וכשהטרף קרוב ובהישג יד אני קופץ וסוגר את הלסתות שלי.

 

מזיין.

 

אני מזיין לבחורה את הצורה,

נכנס בעוצמה נותן לנשמה להשתלט על גופי.

מרגיש חיי,

מרגיש.

 

לומד.

 

עכשיו אני לומד,

לומד מי אני,

לומד ומכיר את הצד הזה שבתוכי,

נותן לו את המקום שלו

צא,

הגיע הזמן לחיות שוב.

 

סטארטאפיסט

נכתב על ידי , 16/7/2008 00:06  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)