לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: -. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

איך הגעתי לחברת הסטארטאפ שלי


פעם לפני הרבה זמן העליתי פוסט על איך הגעתי לחברת הסטארטאפ שלי, אחרי יום הורדתי את הפוסט כי לא רציתי לחשוף את עצמי, משעשע אותי כמה הייתי תמים, בכול אופן עבר הרבה זמן ולמעשה אין שום סיבה שאני לא אפרסם את הסיפור, אז בבקשה לשבת טוב, לסגור את האור, לנתק טלפונים, להכין כוס בירה טובה או יין אדום, בכל זאת זה סיפור טוב ויש בו: פורנו , פוליטיקה והרבה מזל.

 

הינה:

 

הכול התחיל בפורנו, הרי כל סיפור טוב מתחיל בפורנו לא?

 

לפני 5 – 6 שנים היו בכבלים ערוצי פורנו בחינם, כן אני יודע שזה מזעזע, תועבה ונוגד כול דבר בסיסי טוב אבל כל לילה הייתי רואה לי איזה סרט טוב לפני השינה עם מיטב הכוכבות, אין כמו לסיים את היום עם סרט פורנו משובח.

 

בכל אופן יום אחד אני שמעתי שנוצרת התארגנות של כמה דוסים ופמיניסטיות שמעוניינים להפסיק לי את הפורנו, גוואלד הם צועקים, טרפה עונות להם הנשים, תועבה הם עונים להן בחזרה, סדום והמורה במדינה, במקום ללמוד תורה מלכי הארץ לומדים על צ'יצ'ולינה,

טוב אולי לא עליה אבל נעזרים בקישורים המעולים שלה.

 

וככה ביום בהיר (אני זוכר את זה כאילו זה היה אתמול) סגרו לי את הפורנו , זונות .

 

אני יכול להסכים עם הנשים שאומרות שהפורנו פוגע בנשים, מנצל וכו... אבל עם הדוסים?????!!!!!!!!!!

מה הם מתערבים לי בחיים, גם ככה אסור להם לראות טלוויזיה אז מה הם נכנסים לי לווריד, הם יגידו לי מה לראות בבית שלי?

הרי באותו כיוון אני יכול להגיד שערוץ 7 הדתי פוגע בי, למה אני חייב לשמוע אותו ברדיו?

שיסגרו את הערוץ.

הייתי ממש מבואס, עצבני וחרמן  הייתה לי חברה אבל היא הייתה פרגידית ( זה כבר פוסט אחר) ואז קיבלתי החלטה: החלטתי להתקשר לתוכנית של נתן זהבי עצבני ברדיו,

 

התקשרתי לתוכנית אבל באותו יום היה ברדוגו, דיברתי איתו 20 דקות בשידור חי, בהתחלה הוא היה כמובן נגדי אבל בהמשך השיחה הוא הסכים איתי, לבסוף הוא שאל אותי: "ובכן דיברת ברדיו ומה עכשיו אתה מתכוון לעשות?"

שאלה טובה חשבתי לעצמי ואז עניתי לו: " אני מסיים את השיחה איתך, מתקשר למפלגת שינוי ומצטרף למפלגה".

וזה באמת מה שעשיתי אחרי השיחה, הצטרפתי למפלגת שינוי.

 

לאחר שנתיים הבחירות התקרבו , באותו זמן החלטתי קצת להתערב בחיים הפוליטים ופעלתי למען המפלגה בעירי הקטנה, חילקתי פליירים, ניסיתי לשכנע אנשים וממש הזזתי את הישבן החמוד שלי.

אם אתם זוכרים באותם בחירות שינוי זכתה ב15 מנדטים או משהו כזה ולכבוד הניצחון החליטו לעשות ארוחת ערב חגיגית למען הפעילים שעזרו במסעדה קטנה.

הערב הגיע ולא התחשק לי כול כך לבוא לארוחה, באותו יום ירד גשם והיה ממש קר, לפני זה אף פעם לא הגעתי לישיבות המפלגה, אבל באותו יום הייתה לי תחושה שאני צריך לבוא, קיבלתי החלטה ויצאתי לפגישה, כשהגעתי למקום עמד בכניסה משהו עם לפטופ די משוכלל, בגלל שאני אוהב טכנולוגיה התחלנו לדבר וגיליתי שגם הוא חבר שינוי והוא הגיע לארוחה, הוא היה די מעניין וישר זיהיתי שהוא גאון, אתה יכול לזהות לפי צורת הדיבור וההתנהגות, בהמשך הערב הוא ישב לידי ודיברנו על כל מיני דברים אני חייב לציין שהיה ממש כייף.

כמו כל דבר טוב הערב הסתיים וממש לפני שהלכתי הוא נתן לי את כרטיס ביקור שלו וביקש שאני אתקשר אליו , בנוסף הוא אמר לי שיש לו חברת סטארט-אפ  ויש לו הצעה בשבילי, לקחתי את הכרטיס והבטחתי ליצור אותו קשר.

לא הבנתי מה הוא רוצה מהחיים שלי ובטח לא ציפיתי לבאות.

 

לא הבנתי למה הוא ביקש שאני אתקשר אבל בכול זאת למחרת התקשרתי ודיברנו, הוא אמר לי שהוא ממש התרשם ממני לטובה, הוא מחפש משהו שיעזור לו בפיתוח הרעיון שלו ושאל אותי האם אני רוצה להצטרף לחברה, אני חייב לציין שבאותו זמן הייתי סטודנט עם מעט ניסיון  ואת שפת התכנות שהוא רצה שאני אתכנת בה בכלל לא הכרתי, אמרתי לו את הדברים ובכל זאת הוא רצה שאני אצטרף לחברה.

 

את שאר הסיפור אתם כבר מכירים אבל זאת הייתה ההתחלה הנהדרת של חיי.

רואים מה פורנו יכול לעשות בחיים?

להוביל אותך לכל מיני מקומות מוזרים.

 

 

סטארטאפיסט.

 

 

נכתב על ידי , 10/2/2007 14:55   בקטגוריות הסטארט-אפ שלי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זהו נמכרנו


לפני כמה דקות המנכ"ל שלי התקשר והודיע לי:

 

 

 

העסקה נסגרה, נמכרנו!

נכתב על ידי , 7/12/2006 21:01   בקטגוריות הסטארט-אפ שלי  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מותו של "סטארטאפיסט"


שלום לכולם,

אני חושב שמגיע לכם הסבר על הפוסט הקודם ועל הכותרת, אז בבקשה לסגור את הניידים, להכין כוס קפה והינה ההסבר:

 

כן כן זה קורה,

היום הגדול מתקרב בצעדי ענק, בקרוב זה הולך לקרות ואז אני הצטרך לשאול את עצמי מה הלאה?

 

פרק בחיים שלי הולך להסתיים,

פרק חשוב שליווה אתי ב-3 וחצי השנים האחרונות.

והוא: עוד קצת סבלנות והכול יתבהר.

 

כשפתחתי את הבלוג בחרתי בכינוי "סטארטאפיסט", חשבתי שאני אתמקד ואספר בעיקר על העבודה שלי אבל יצא משהו אחר. את האמת עדיין לא הבנתי מה יצא, מה סגנון הכתיבה שלי ומה מיחד אותי?

אבל אני אוהב לכתוב על הכול ועל כלום.

 

מה שמצחיק אותי הוא שכשקורים לי אירועים אני חושב בראש איך אני אכתוב אותם בפוסט, התחלתי לחשוב בצורת פוסטמוסיזם* במקום ריאליזם, ממש משעשע, לא שזה רע חס וחלילה פשוט מעניין, אני מניח שזאת צורה כלשהי של התמכרות.

אז אני מודה אני אוהב לראות את הסטטיסטיקה היומית, אני אוהב שאתם מגיבים. (קדימה זונות תתחילו להגיב וליצור לינקים אלי) ,

אני אוהב את העולם הזה והוא חלק ממני.

 

ישבתי והסתכלתי על פוסטים שכתבתי, אני מחשיב את עצמי כאדם ורבלי וממממ די אוראלי J, כתיבה היא לא הצד החזק שלי אבל מחלק מהפוסטים שלי הייתי ממש בהלם, לא האמנתי שהם יצאו מידיי המסוקסות ואם אני יכול כל אחד יכול.

עכשיו אתם בטח שואלים מה הקשר לאמונה?

WELL.......

 

במהלך השנים הראשונות בסטארט-אפ שלי אף אחד לא האמין בי ( איך אפשר שלא חמד של בחור כמוני?), כולם אמרו שאני מבזבז את הזמן שלי, החברה שלי, כן זאת שהיינו 6 שנים ביחד לחצה עלי לעזוב את הסטארט-אפ ולהמשיך הלאה (זונה קטנה), החבר הכי טוב שלי אמר שזה בזבוז זמן ( בטח בגלל שיש לו קטן). הסקפטיות מסביבי הייתה רבה אבל אני המשכתי עם הרעיון ועם האמונה, לא נשברתי.

שנה וחצי עבדתי ללא משכורת, שנה וחצי עבדתי מהבית אבל לאט לאט החברה התחילה לקרום עור וגידים:

גדלנו משני אנשים לשלושה,

גיסנו סכום קטן,

קיבלנו משכורות מגוחכות,

עבדנו בגראז',

ואז גדלנו לחמישה אנשים,

עשינו POC לחברות קטנות וכל פעם הגענו לאחת יותר גדולה, ((POC- proof of concept

והינה היום הזה מגיע.

 

אני מבקש לשבת טוב טוב על הכיסא,

לפתוח את בקבוק השמפניה,

ובמחיאות כפיים רמות אני רוצה להגיד מזל טוב

החברה שלי נמכרת!,

כן שמעתם טוב קונים אותנו.

אני לא יכול לספר לכם מי קונה אותנו כי זה אחד התנאים בעסקה: שהמכירה תישאר בסוד כמוס לחמור ולסוס, אבל אני אלחש לכם באוזן שזאת חברה מאוד גדולה ומוכרת לכולם מעבר לזה אני לא יכול להוסיף.

כתוצאה מכך אני כבר לא יהיה סטארטאפיסט אלה עבד/פיון/בורג בחברה גדולה. ( זה הזמן לרחם עלי ולפנק אותי במסאז' קליל בעצם כל מגע מיני יתקבל בברכה J )

 

רגע איפה הייתי?

אה כן:

לכל האנשים שלא האמינו בי: לכו תזדיינו.

 

אני עשיתי את זה!!!!!!!!!!!

ואתם חסרי האמונה תמשיכו לחיות בפחד ולא לקחת סיכונים,

מי שחושב בקטן נשאר קטן.

 

אני לא מתכון לסגור את הבלוג, אני לא יודע האם אני אמשיך להשתמש בכינוי "סטארטאפיסט" כי אני בעצם  לא יהיה יותר סטארטאפיסט, בנשמה שלי אני כן מממ... טוב נראה כבר אני מניח שהזמן יעשה את שלו.

 

  

טוב אנשים אני רוצה לאמור לכם תודה רבה על 5 הדקות שהקדשתם מחייכם לקריאת הפוסט, אתם מוזמנים לשלוח לי פרחים, תחתוני נשים, חזיות וכל מה שעולה לכם בראש.

 

 

 

סטארטאפיסט.

צוחק כל הדרך אל הבנק.

 

 

*אה ואני שומר לעצמי את כל הזכויות על הביטוי: "פוסטמוסיזם", כל מי שרוצָה להשתמש בביטוי הנ"ל חייבת לשלוח לי תמונות שלה ורצוי חושפניות. J

נכתב על ידי , 9/11/2006 18:32   בקטגוריות עבודה, הסטארט-אפ שלי, סיפורים על חיי, סטארטאפיסט  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)