לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חיי, כן מתברר שיש לי חיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

נשברתי


השתיקה כל כך צורמת,

שנינו מסתכלים אחד על השני,

ברקע מתנגנת נורה ג'ונס,

חיוך קטן מתחיל להתפשט על פני,

היא כל כך יפה אני חושב לעצמי ולא מסוגל להוריד את המבט מעיניים המהפנטות שלה.

לפתע אני מעקם את האף,

כוס אמק היא הפליצה.

 

רגע בכלל רציתי לדבר על החברים הקקרים שלי,

 

שישי בערב אני יושב לבד בדירה סופר כמה בלטות יש בסלון, הגעתי ל85 אבל אני שוב מתבלבל ומתחיל מחדש.

אחרי שסיימתי לספור את הבלטות הגעתי למסקנה שהן מכוערות, עכשיו נשאר רק להחליט  מה אני הולך לעשות בהמשך הערב?

קצת בעייתי, כל החברים שלי נעלמו כמו פיצה על שולחן של בחורה ששוקלת 200 קילו,

נשברתי.

די נמאס לי אמרתי לעצמי, כבר 3 שבועות שלא יצאתי, לא מתאים לי להישאר שוב בבית שילכו כולם להזדיין אני יוצא לבד.

שינסתי מותניים, התקלחתי (למרות שזה לא ה-1 בחודש) ולבשתי את החולצה הראשונה שמצאתי בארון, למזלי היא לא הייתה עם כתמים ואפילו די נקייה.

 

הגעתי לפאב, זריקת שלום לברמן והוא ישר סידר לי מקום על הבר, טוב נו הוא היה חצי ריק.

אני שותה באיטיות את הבירה כאשר לפתע מישהי קוראת לי,

אני מסתובב ושני מושבים לידי יושבת "ידידה" שלי.

לצערי היא ישבה עם איזשהו בחור ואני לא רציתי להפריע להם,

אני ממשיך לשתות מרגיש איך האלכוהול מתפשט בכול הגוף שלי, המבט שלי מתחיל להתערפל, מידי פעם אני זורק מבט , יש לה חזה מטריף הוא גדול, עסיסי והכי חשוב מוצק לגמרי.

סף החרמנות שלי מתחיל לעלות ולהשתולל, אני חייב לזיין.

אני שולח סמס לבחורה, שואל מה שלומה, אנחנו מתחילים לדבר אחד עם השני בסמסים, בסוף קובעים אצלה הדירה.

 

אנחנו מגיעים לדירה שלה, אני מסטול לגמרי, חרמן בלי גבולות, מרגיש איך כול איבר בגוף שלי משתוקק לגעת בה. אנחנו טורפים אחד את השני, סקס מלא תשוקה, סקס כוחני, סקס טוב.

 

ב – 8 בבוקר אני מתעורר, היא יושבת לידי,

למה את לא ישנה?

כואב לי הישבן היא עונה לי.

 

4 שעות קודם:

אני מפליק לה על הישבן , מידי פעם נוגס ומלקק את הדגדגן , אני עוצם לשנייה את העיניים הכול מסתובב, אני שיכור ברמות כל כך גבוהות כאשר רעיון גאוני עולה לי בראש:

את אוהבת אנאלי אני שואל?

ממממ כן היא עונה לי,

יש לך קרם?

כן באמבטיה.

אני מדדה לאמבטיה, הכול מסתובב, פאק איפה אני מוצא עכשיו קרם?

אני תופס 5 בקבוקים שונים ומביא אותם לחדר, למזלי אחד מהם היה קרם,

אני מורח לה קרם על החור בישבן ומשחק קצת עם האצבע כדי שלא יכאב לה ונכנס לאט לאט, ואוי כמה זמן לא עשיתי אנאלי.

 

4 שעות מאוחר יותר:

באסה שכואב לך ונמרח שוב על המיטה,

היא תופסת את האיבר שלי עם הפה ומתחילה לינוק .

נכתב על ידי , 22/5/2007 17:29   בקטגוריות מפגשים, סיפורים על חיי  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פגישה עם סטארטאפיסט


הגעתי אליו דרך הבלוג שלו, מהרגע הראשון שהתחלתי לקרוא אותו הוא עשה לי את זה.

הוא כתב שם על כל מיני דברים שהוא עשה וגם על הזיונים שלו.

הייתי מתחרמנת מהפוסטים שלו, מדמיינת שהוא כותב עלי, על כמה שהוא אוהב להזדיין איתי, ומידי פעם כשהיו לו פוסטים על אהבה פנטזתי שזאת אני.

החלטתי ליצור איתו קשר, רציתי להכיר אותו, התאהבתי בו בלי שאני אפילו אדע איך הוא נראה אז התחברתי אליו למסנג'ר.

בהתחלה הוא לא שיתף פעולה אבל לי הייתה מטרה.

שלחתי לו תמונות שלי, תמונות שאני צילמתי, בתמונות הייתי עם חזייה ותחתונים, ידעתי שהוא לא יעמוד בפיתוי, הרי אני כוסית מדהימה.

אני אשיג אותו.

היינו משוחחים במסנג'ר על כל מיני דברים, הייתי מספרת לו על ידידים שלי שמנסים לזיין אותי ובמקרה הייתי אומרת לו כמה אני חרמנית  וכמה אני רוצה שהוא יגע בי,

לאט לאט הצלחתי לשבור אותו ולבסוף הוא הסכים להפגש אותי,

הגעתי ברכבת לת"א, הוא הגיע לתחנה ואסף אותי, אלוהים אדירים הוא היה כל כך יפה, ממש כמו שדמיינתי.

נסענו אליו הביתה, כל הדרך פלרטטתי איתו, מידי פעם נתתי לכתפיה של החזייה שלי ליפול וכשהרמתי אותה הייתי נוגעת בחזה שלי, אמרתי לו שהפטמות שלי קשות ושאני רוצה שהוא יגע בהן,

הוא שמר על קור רוח והמשיך לנהוג אבל אני לא ויתרתי וכשעמדנו ברמזור לקחתי את היד שלו והנחתי אותה על החזה שלי, יכולתי לראות איך הזין שלא מתקשה מתחת לג'ינס שלו וזה רק גירה אותי יותר אז אמרתי לו שאני ממש רוצה לפתוח לו את הרוכסן ולמצוץ לו את הזין,

הוא הזיז במהירות את היד שלו ואמר לי להמתין בסבלות עד שנגיע לדירה שלו.

ממש התעצבנתי איך הבן זונה יכול להתאפק כשאני רוצה אותו כל כך?

התחלתי לשחק עם החזה שלי, נוגעת בו, מועכת אותו רציתי שהבן זונה יגע בי כבר והוא היה כל כך אדיש.

הרמתי את החצאית שלי ואמרתי לו שגילחתי את הכוס שלי רק בשבילו, שאני רוצה שילקק לי אותו וימצוץ לי את הדגדגן, באותו רגע הוא כמעט התנגש ברכב שלפנינו.

לקחתי לו את היד והנחתי אותה בין הרגליים שלי הזזתי קצת את התחתונים שירגיש כמה אני רטובה,

הוא הזיז את האצבע והעביר לי אותה על הכוס, כמעט גמרתי מרוב התרגשות,

הבן זונה שלי.

סוף כל סוף הגענו לדירה שלו, כשהוא סגר את הדלת ידעתי כבר מה אני רוצה,

הוא הרים אותי ולקח אותי לחדר שינה, הוא זרק אותי על המיטה ואני במהירות הורדתי את כל הבגדים שלי, רציתי שהוא יזיין אותי, רציתי שיכנס בתוכי הייתי כל כך חרמנית, אבל לפתע הוא נעמד ללא תנועה, מאובן, בהלם ואז הבן זונה אומר לי שזה טעות, שהוא לא יכול לעשות את זה כי אני קטנה מידי, כי אני בת 17.

הרגשתי כל כך מושפלת, אני שוכבת על המיטה שלו, מולו, ערומה עם רגליים פסוקות והבן זונה לא מוכן לזיין אותי!

התלבשתי במהירות, מחניקה את הדמעות שהולכות להתפרץ וברחתי מהדירה, הוא ניסה לרדוף אחרי אבל אני הסתתרתי ולא נתתי לו למצוא אותי, הדמעות התחילו לנזול לא יכולתי לעצור אותן, איך הבן זונה לא רוצה אותי?

 

לא ידעתי איפה אני אבל הוא ישלם.

עליתי על המונית הראשונה שמצאתי וחזרתי הביתה.

שבוע שלם לא הצלחתי לישון הרגשתי כל כך מושפלת, בקושי אכלתי ונראיתי כמו סמרטוט ריצפה, חשבתי איך אני אנקום במניאק הזה ואז עלה לי הרעיון.

התקשרתי אליו ואמרתי לו שאני הולכת למשטרה להתלונן על אונס, בהתחלה הוא היה בהלם, הוא התחנן שאני לא אלך, הוא התחיל לבכות בטלפון כמו נקבה אבל אני לא וויתרתי,

הלב שלי התחיל לפעום במהירות ידעתי שאם אני רוצה שהתוכנית שלי תצא לפועל זאת ההזדמנות שלי, אמרתי לו שאני מוכנה לשנות את דעתי אם הוא ישלם לי 5000 ₪ וניתקתי את השיחה.

הוא ניסה להתקשר מספר פעמים אבל רק אחרי כמה שעות עניתי לו, נו מה אתה אומר שאלתי?

אני מסכים הוא אמר לי בקול מובס.

קבענו שיבוא אלי עם הכסף.

למחרת הוא הגיע והגיש לי מעטפה שמנה, הכול שם שאלתי אותו?

הכול שם הוא ענה לי.

איך את יכולה לעשות דבר כזה הוא שאל אותי הרי את זאת שרצתה אותי,

את זאת שיזמה הכול, את זאת שהתחברת למסנג'ר שלי ואמרת שאת רוצה לשכב איתי אז איך?

אני יכולה כי אתה לא הסכמת לזיין אותי עניתי לו, אתה בן זונה ואתה יודע מה?

מעכשיו אני רוצה שתביא לי כל חודש 3000 ש"ח והלכתי.

 

כבוד השופט מאיפה הייתי צריכה לדעת שהוא הקליט את השיחה?

נכתב על ידי , 20/4/2007 23:23   בקטגוריות מפגשים, סיפורים על חיי  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אינטואיציה


לפני כל אימון בחדר כושר אני עושה פעילות אירובית, אלו להירגע לא סקס אלה הליכה.

ליד החדר כושר שלי יש פארק ענקי ושם אני הולך.

אני אוהב את הזמן הזה, זמן איכותי עם עצמי, שום דבר לא חשוב רק אני והטבע, טוב בערך, אני הטבע וכל הערסים שעושים מנגל ליד השביל.

לא ראית מהו הישראלי המצוי עד שלא ראית משפחת ערסים ממנגלים באמצע פארק

בכל אופן  אני נותן למחשבות לנדוד, אני אוהב לחשוב על דברים שעברו עלי, לנתח אותם ואני הכי אוהב לדמיין.

אני ממציא לעצמי סיפור ובמשך כל ההליכה בונה מסביב עלילה שלמה, לרוב יוצאים לי סיפורים די הזויים וחבל שאני לא זוכר אותם.

 

היום באמצע ההליכה הגעתי לחורשת עצים, לפתע התחלתי לקבל צמרמורות, כל העור שלי התחדד והייתה לי תחושה ממש רעה שמשהו רע הולך לקרות לי שם, אין לי הסבר אבל התחושה התגברה בכל צעד שהתקדמתי, הרמתי את המבט, הסתכלתי על העצים והכול נהייה שחור ומפחיד, עמדתי קפוא  ולא התקדמתי.

כל איבר בגוף שלי סימן לי לא להמשיך והפעם החלטתי להקשיב לאינטואיציה שלי, הסתובבתי והלכתי משם.

אין לי הסבר למה שקרה, זה היה די מפחיד אבל מניסיון עבר למדתי להקשיב לעצמי.

נכתב על ידי , 7/4/2007 22:58   בקטגוריות סיפורים על חיי  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטארטאפיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטארטאפיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)