לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

דרושים


השלום עליכם (המלחמה עלינו)!

מחר ומחרתיים אנסה לעדכן בפוסטים סאטיריים קלאסיים שלי, אבל היום אני מעוניין להשתמש בבמה הבלוגספירית על מנת לקדם את ענייני האישיים ביותר.

אני מניח שמקצת הקוראים הקבועים שלי יודעים שאני כותב באתר MySay, בו אני כותב (לרוב) מאמרים מעט יותר רציניים, פחות סאטיריים והרבה פחות אישיים מבבלוגי היקר.

ברצוני לעשות סדרת מאמרים בנושא קולנועי מסוים (לא אומר מה - בלי ספוילרים!), אך מכיוון שהבנתי בקולנוע מסתיימת בהיותי מבקר קולנוע חובב (אבל לא ממורמר) - אני חושש שהסדרה לא תצא אקדמאית כפי שאני מבקש לעשות אותה.

כאן מגיע החלק שלכם, הקוראים (הקבועים ואלו שבטעות נכנסו לפה כי הם חיפשו תמונה של עמיר פרץ): אם אתם או מישהו שאתם מכירים מתעסק בקולנוע (תסריטאי, במאי, מפיק, קולנוען מסוג אחר, מבקר קולנוע, סטודנט וכו') ואתם (או זה שאתם מכירים) מעוניינים לקחת חלק בהכנת המאמר - שילחו לי מייל עם שם מלא, טלפון והסבר קצר על הרקע שלכם בתחום.

איך זה הולך לעבוד? אז ככה, אני מעוניין להרכיב פאנל ממספר אנשים (4-5 הוא המספר האידיאלי) + עבדכם הלא נאמן כלל. הפאנל יתכנס או באמצעות שיחת ועידה ברשת או במפגש פנים אל פנים, לפי נוחות המשתתפים. בפני הפאנל יוצג הנושא וייערך הדיון, בו כל אחד ישטח את טענותיו המלומדות (פחות או יותר), ואני לבסוף אכין את המאמרים, תוך מתן חשיפה (יחסית) שווה לכל המשתתפים.

מה יוצא לכם מזה? אז ככה, אם להודות על האמת, לא הרבה. מה שתקבלו זה קרדיט, אם תרצו התמונה שלכם תשולב במאמר הפתיחה, אם אתם במהלך יצירת פרוייקט קולנועי כזה או אחר - מובטחת לכם חשיפה קצרה של כפסקה, אם יש לכם אתר - תקבלו קישור במסגרת מאמר הפתיחה.

אז אם זה נראה לכם מעניין ויש לכם רקע מתאים, אשמח אם תיצרו עמי קשר. במידה ויהיו מספיק פניות (ושאני אמצא מספיק אנשים בכוחות עצמי במקביל), הפאנל אמור לצאת לדרך בחודש הבא. אם יש לכם נגיעה כלשהי לקולנוע, ולא משנה איזו (חוץ מ"בוגר מגמת קולנוע בתיכון", כי זה דיי ברמת החרטא-ברטא-משרד-החינוך-בנה-את-תוכנית-הלימודים-של-זה-וזה-אומר-הכל), זה יהיה טוב - אני מעוניין בפאנל מגוון ככל האפשר.

אז שיהיה לכם סופ"ש נפלא, ובבקשה, צרו קשר.

נ.ב. יש לציין שבפני המעוניינים שיפנו ייחשף הרעיון שיעמוד בבסיס המאמרים - הם לא יופתעו.

נכתב על ידי , 15/9/2011 20:02   בקטגוריות בנימה חיובית, דרושים, למה לי פוליטיקה עכשיו?, מעט הומור, הרבה רצינות, קצת תרבות לא הרגה אף אחד...  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יֶרֶק. ב-21/9/2011 18:45




62,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)