לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

לבלוג שלי שלוש משאלות


בנושא החם הזמינו את הכותבים, לכבוד סוף השנה העברית, לבקש מפיה שלוש משאלות לכבוד השנה שאו-טו-טו נכנסת. אני אישית חושב ששלוש משאלות זה עניינים לג'יני של אלאדין ולדגי זהב שמספיק חכמים על מנת לדעת לדבר אבל לא מספיק חכמים על מנת להבין שהתולעת הזאת שתקועה על הקרס זה פיתיון. אבל אם החליטו עכשיו להכניס גם פיות לעסק הזה של שלוש משאלות (למה רק שלוש? מה נפלתם למספר הזה?) - מי אני שאקטר? באופן כללי, למה נתפסתי דווקא לעניין שזו פיה ולא יצור כחול שיוצא ממנורה ונשמע כמו רובין ויליאמס, כשאני בכלל נטורליסט (אתאיסטים יכולים להאמין שקיימים יסודות על טבעיים כמו פיות או רוחות. נטורליסטים שוללים גם את הקיום של זה) שלא מאמין שהמשאלות הללו יתגשמו (ואם יתגשמו - הרי שלא מעצם הבקשה)? אני יודע שיש פה כמה דבילים שקראו את הספר "הסוד" - ובטוחים שכל מה שצריך זה לבקש ולחשוב על זה הרבה מחשבות חיוביות ופתאום תצוץ איזו פיה שנראית כמו סבתא ועושה "ביבידי-בבידי-בום" (או איך שלא הולך השיר הזה של דיסני) - שרוצים לומר לי שאני חמור ושאני חייב לקרוא את הספר הזה. אז הנה החדשות: קראתי את הספר הזה, ומדובר באחד החרטוטים הכי גדולים על פני כדור הארץ, מניסיון.

אבל, אחרי כל הרישא המתוסבכת הזו, החלטתי בכל זאת להיענות לאתגר ולבקש שלוש משאלות, בתקווה שאני אצליח להגשים אותן (כי שום פיות לא יבואו):

 

  1. להתחיל במערכת יחסים. מי שקרא את הפוסט הזה, יודע שאת 21 שנותיי על כדור הארץ אני לא רק מבלה בהשחתתו (כי מה לעשות, על מנת לעדכן צריך להדליק מחשב, ועדיין לא הצלחתי ללמד את המחשב שלי לייצר חשמל מירקות); אלא גם בלי מערכת יחסים. לא רצינית, לא בלתי-רצינית, פשוט בלי. לי אישית נמאס לראות איך כולם מסביבי מדברים על בן/בת הזוג שלהן/שלהם (לא בהכרח בהתאמה, תלוי בהעדפה), ולא לדעת איך זה. הצלחתי בינתיים להבין שמדובר במערכת יחסים היא בין השאר דרעק אחד גדול, אבל ככל הנראה יש בזה גם כמה דברים טובים, לאור העובדה שאנשים ממשיכים לדבוק בזה (איכשהו, לא נראה לי הגיוני שחוץ מהמבורגר של מקדונלד'ס ו"האח הגדול" יש עוד דברים שהם דרעק אחד גדול ואנשים ממשיכים לצרוך אותם). אז הבקשה הראשונה שלי היא להגיע לשנת ה'תשס"ג כשהסטטוס שלי הוא "במערכת יחסים", או שלפחות אוכל להגיד שעברתי אחת. מה הסיכויים? תלוי: אם הגברים יסכימו למשך השנה הקרובה לא להתחיל עם בחורות על מנת שאוכל למצוא בחורה רווקה אחת ששווה משהו (אני באמת לא מוצא - מרפי הזה בן זונה אמיתי), יש לזה סיכוי לא רע.
  2. שייכנס היגיון לצה"ל. אתם יכולים לספר לי עד מחרתיים שאני סתם ממורמר חסר חיים שלא אוהב את הרעיון שהוא משרת את המדינה שלו ושהצבא שלנו פועל בדרך מאוד הגיונית. יש בתזה שלכם כמה בעיות: א. אני לא כזה ממורמר. ב. יש אנשים שמצייצים בטוויטר, ואני חסר חיים? ג. זה שאני לא חושב שכל אחד שמאמין שמוחמד עף עם איזו בהמה מוזרה רוצה להרוג אותי, לא אומר שאני לא אוהב את הרעיון של שירות המדינה. בקיצור - צה"ל הוא צבא מסורבל, מסועף ומסואב, שעושה את כל השטויות האפשריות. אין לי כוח לחזור בפעם המאתיים על השטויות חסרות ההיגיון, אבל באמת שאם מתעסקים בשטויות כמו האם אני סוחב את האפוד שלי על יד אחת או שתיים - משהו צריך להיעשות. ככה שהמשאלה שלי היא שצה"ל יהיה רק קצת יותר הגיוני ממה שהוא עכשיו, על מנת שאני לא אתחרפן לחלוטין.
  3. לצבור קוראים. הבלוג הזה כולל בתוכו בערך ארבעה קוראים קבועים ומדיי פעם איזה מישהו שלחץ על הלינק הלא נכון. אני יודע שחלק מכם מראים את זה לחברים או להורים שלכם (זה לפחות מסר שקיבלתי בעבר) - אבל קיבינימט! בקושי קוראים אותי! יש לי הרבה מה לומר לעולם (נכון שכרגע זה מתרכז בכך שצה"ל זה צבא אווילי, אבל עדיין), ואני רוצה שכולם יקראו על זה! מה אני לעזאזל צריך לעשות בשביל לקבל כניסות וקוראים?! לשים פה תמונה של שתי בחורות עירומות מתנשקות?! מה, אתם רוצים ש"פלייבוי" יתבעו אותי?! עדיף כבר להסתבך עם עורכי הדין של הטייקונים! בקיצור, אני רוצה להיחשף, רק בשביל התקווה הקלושה הזו שאולי אני אצליח לשנות למישהו את התפיסה. וגם בשביל האגו שלי, הוא צריך את זה.

ויורשה לי, אני מרשה לעצמי להניח שאם פיה שלא קיימת באה ומציעה לי שלוש משאלות, שהיא כבר תהיה לארג'ית ותעשה עוד כמה ג'סטות בשבילי:

  1. שהמחאה החברתית לא תדעך.
  2. שספטמבר יעבור בשלום (בעיקר כי עוצר יציאות לא בא בטוב).
  3. שמישהו ייכנס לפוסט הזה וגם ממש יוכל לעזור לי בנושא.
  4. שיחדשו כבר את השאלון השבועי, אבל ככה שלא יהיה מטומטם כל כך.
  5. שהבלוג הזה ימשיך עוד שנים רבות.
  6. ושבאופן כללי השנה הזו תהיה טיפה (כי הרבה זה כבר בגדר הזיה) יותר מוצלחת מקודמתה.

שבת שלום לכם.

נכתב על ידי , 16/9/2011 00:35   בקטגוריות אנטי ממסדי, הצעות לעולם טוב יותר, הומור, ירידות על ישרא-בלוג, למה לי פוליטיקה עכשיו?, לקראת סיום, ספיישל קטן, על עצמי, רשמים שלי, אופטימי, אקטואליה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של nadavs ב-19/9/2011 22:55




62,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)