לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

בחזרה לעבר


אחרי ההצלחה היחסית של ספיישל מה הם היו אומרים? לכבוד הבחירות החלטתי לעשות עוד ספיישל כזה. לפני שאתם מאשימים אותי בהתנהגות של אולפן הוליוודי שרוצה לחלוב את הפרה עד הסוף: אני לא מרוויח גרוש ממה שאני עושה פה, ואני גם נהנה ממה שאני עושה. בקיצור, זה זמן לעוד פרק של...



אז מה יש לעוד מנהיגים מהעבר לומר על בחירות 2013?

 

ראש ממשלת בריטניה ה-41, וינסטון צ'רצ'יל.



לבנימין נתניהו, שלום.

רציתי רק להגיד לך שאם עוד פעם תשווה את עצמך אליי אני אתבע אותך בגין לשון הרע.

תפסיק לחיות בעבר,

וינסטון לאונרד ספנסר-צ'רצ'יל. 


הדוצ'ה של איטליה, בניטו מוסוליני.



למירי רגב, שלום.

את פשוט לא מבינה את גודל הפדיחה.

את אומרת בטלוויזיה, קבל עם ועדה, שאת "שמחה להיות פשיסטית". מה נראה לך בדיוק? את יודעת איזה פדיחות זה לפגוש ככה את היטלר בגיהינום ושהוא ישאל אותי "ברצינות? מירי רגב? הנעל בית הדרוסה הזאת?". את מתארת לעצמך את גודל הבושה?

העוזר הפרלמנטרי שלך סיים להקריא לך את זה? יופי. עכשיו תפסיקי לדבר שטויות בטלוויזיה ולהביך אותי. וממש לא מעניין אותי שיש לך מצביעים פנאטיים שאוהבים את שטויות מהסוג הזה. תסתמי את הפה שלך, רצוי לנצח.

תפנימי,

בניטו אמילרקה אנדריאה מוסוליני.


נשיא ארצות הברית ה-35, ג'ון קנדי.



ליאיר לפיד שלום.

יש לא מעט פרשנים שאומרים שהיית יכול להיות הגרסא הישראלית שלי: להגיע הכי גבוה שאפשר כי אתה יחסית צעיר, כי אתה נראה לא רע וכי אתה כריזמטי.

מה שהפרשנים האלו שכחו זה שבניגוד אליך, אני לא דיברתי כל כך הרבה שטויות לפני הבחירות. חוץ מזה, אני גם לא טמבל.

לפעם הבאה,

ג'ון פיצג'רלד קנדי. 


נשיא מצרים ה-4, חוסני מובארכ.



לבנימין נתניהו, כיף חאלכ?

חתיכת שמוק מגעיל, אני בטוח שאתה מת על זה שהפסיכופת הזה, מורסי, שולט עכשיו במצרים.

בכל זאת, קצת קשה להפחיד את כולם כשהשכן שלך לא פסיכופת אלא סתם מושחת, הא?

רק תזכור שכל כלב ביג'י יומו.

בהצלחה,

מוחמד חוסני סייד אבראהים מובארכ. 


ראש ממשלת ישראל ה-5, יצחק רבין.



הי זה יצחק.

שלי, עשי לי טובה, בבקשה תסתמי. מספיק אהוד ברק היה יו"ר המפלגה ועשה לכולנו בושות, אני לא צריך גם אותך ואת השטויות שאת פולטת.

אגב, אם את סוציאל-דמוקרטית אז לאשתי לא היה חשבון דולרים.

אז בבקשה, תסתמי.

יצחק רבין. 


ראש ממשלת ישראל ה-12, אהוד אולמרט.



אזרחי ישראל, שלום.

אין, אני פשוט מת  על הזיכרון הקצר שלכם.

אם אתם כל כך רוצים שאני אחזור, אני אחשוב אולי לנסות בסיבוב הבא, בעוד שנתיים-שנתיים וחצי.

תחזיקו מעמד,

אהוד אולמרט. 


נשיא ארצות הברית ה-33, הארי טרומן.



אזרחי ישראל, שלום.

ברצינות? בשביל זה הצבעתי בעדכם באו"ם ב-1947? בשביל הבדיחה הזו שאתם קוראים לה "מדינה"?

רק צרות איתכם.

רק בריאות,

הארי ס. טרומן. 


נשיא רומניה ה-6, ניקולאה צ'אושסקו.



אזרחי ישראל, שלום.

אני רוצה להזכיר לכם משהו מאוד חשוב: תקשיבו לתשדיר שמסביר על הבחירות. יש שם קטע שאומר שאחרי שאתם מצביעים נגמר התפקיד שלכם, האזרחים.

מאוד חשוב לזכור את זה. בגלל שהאזרחים שלי גילו מעורבות פוליטית אני סיימתי מול כיתת יורים. פשוט בושה.

תיזהרו,

                                                                                                                                                                                            ניקולאה צ'אושסקו.


ותזכרו את זה בקלפי!

נכתב על ידי , 18/1/2013 16:47   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור אוניברסלי, היסטוריה בגרוש, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, הרבה נזק בפחות מאמץ, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, טפשת נפוצה, מה הם היו אומרים?, מעט בושה, ספיישל, פוליטיקה לעניים, תחרויות, אקטואליה, פסימי  
הקטע משוייך לנושא החם: מרכיבים קואליציה
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוריה בר-מאיר ב-19/1/2013 20:32




62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)