לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

הדיבייט (4)


שלום לכם.

מחר בחירות, מה שמבטיח לכולנו עוד יום שבתון ונזק למשק של חצי מיליארד ש"ח, הצעד הכי חכם בימי גירעון ענקי כמו זה שיש עכשיו. לכבוד המאורע המשמח, קבלו את הדיבייט הפיקטיבי האחרון לבחירות האלה. לא תאמינו את מי הצלחתי להביא.

 

מנחה: שלום רב לכם. אנחנו בדיבייט האחרון לפני הבחירות. הפעם, בצעד מפתיע, שרה שחררה לבנימין נתניהו את הביצים והוא הסכים להגיע לעימות. אין ספק שיש לנו בהפקה הישגים שאין לאף אחד אחר. מולו נמצאת היריבה החזקה ביותר שלו, יושבת ראש העבודה שלי יחימוביץ'. מר נתניהו, נתחיל איתך: שר מהמפלגה שלך אומר שלבקש מצע ממפלגת שלטון זה קטנוני, סירבת להתראיין יחד עם ראשי מפלגות אחרים בנוגע לתוכניות שלך לעתיד והמפלגה שלך סירבה להשיב לשאלה זהה שכל המפלגות נשאלו עליה. מה נסגר איתכם?

נתניהו: תראה, להסתכל אל עבר העתיד, בעיקר כשהוא שלנו, זה מפחיד. הרבה יותר כיף להסתכל אל עבר העבר, על ההיסטוריה המפוארת שלנו, כשאנחנו יודעים בדיוק מה קרה ואיך יקרה ומה יהיה הסוף.

יחימוביץ': גלות שלישית?

נתניהו: יש מצב.

מנחה: חברים, בואו נשחק קצת במשחקי קואליציה. מר נתניהו, מי יהיה בממשלה שלך?

נתניהו: כולם מוזמנים.

מנחה: גם חנין זועבי?

נתניהו: לא.

מנחה: גם אחמד טיבי?

נתניהו: לא.

מנחה: גם דב חנין?

נתניהו: לא.

מנחה: גם מיכאל בן-ארי?

נתניהו: לא.

מנחה: גם נפתלי בנט?

נתניהו: אם אתה לוחץ.

מנחה: גם שלי יחימוביץ'?

נתניהו: את מוכנה?

יחימוביץ': לא.

נתניהו: אז לא.

מנחה: אז מי כן?

נתניהו: עלה ירוק הם סבבה. הפיראטים גם נראים לי בסדר. עופר ליפשיץ הוא המשיח אז אני חייב אותו איתי.

מנחה: אוקיי. גברת יחימוביץ', אותה שאלה.

יחימוביץ': אני אקים ממשלה -

נתניהו: פחחחחחח.

יחימוביץ': בסדר. אני אשתף בה את מרצ, את ציפי לבני, את יאיר לפיד ואם ביבי יבקש ממש יפה אז גם אותו.

מנחה: מה עם ש"ס? תתקשי להרכיב קואליציה בלעדיה.

יחימוביץ': עזוב, אנחנו מדברים על תרחיש בדיוני לגמרי. אני יכולה לצרף גם את בן-גוריון והתרחיש יהיה סביר באותה מידה.

מנחה: בסדר גמור. מר נתניהו, אני יודע שאתה מעדיף לא לדבר על העתיד, אבל בוא תנסה בכל זאת. מה אתה צופה לנו?

נתניהו: אני רואה עתיד קודר.

מנחה: למה?

נתניהו: אני הולך להיות ראש הממשלה שלכם, אתה עוד צריך לשאול?

מנחה: צודק. גברת יחימוביץ', איזה עתיד את צופה לנו?

יחימוביץ': תגיד, אני נראית לך באמת כמו מישהי שמסוגלת לשנות משהו?

מנחה: לא ממש.

יחימוביץ': אז למה אתה שואל? בוא נלך הביתה וזהו.

מנחה: אני כבר בדרך החוצה. שהאחרון יכבה את האור.

 

ותזכרו את זה בקלפי!

נתראה מחר עם ספיישל בחירות ענקי.

נכתב על ידי , 21/1/2013 16:41   בקטגוריות איך שהזמן מתבזבז לו, אנטי ממסדי, הומור, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, טפשת נפוצה, מעט בושה, ספיישל, סיטואציות, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, אקטואליה, פסימי  
הקטע משוייך לנושא החם: מרכיבים קואליציה
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)