לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

סיום תקופה


נכון, צו השעה הוא לכתוב על משחקי הקואליציה שמתגבשים עכשיו ופרשנויות וסאטירות באשר לממשלה הבאה. הייתי עושה את זה, אבל יש משהו יותר חשוב: השתחררתי.

זהו, אני וצה"ל סיימנו את הרומן שלנו, התגרשנו ורק מדי פעם אני אצטרך לבוא לארוחות חג בגלל שהילדים מתעקשים. קוראים לזה "מילואים". אבל בשנה הקרובה אני לא צריך לדאוג בקשר לזה, ובינתיים הזדכיתי על כל דבר שצה"ל אי פעם נתן לי, כולל הנעליים הגבוהות והמגעילות הללו (שזה לא רע כי הן רגע לפני סיום הקריירה בכל מקרה).

אין מה לומר, למרות שאני שמח שהכרתי את רוב האנשים שהכרתי בשירות, מדובר בחוויה מגעילה. תעזבו את עניין הערכיות, והחופש וכל שאר הסיבות שנראות ממש יפה כשמסבירים למה צבא צריך להיות מקצועי (והוא צריך). תעזבו את כל אלו. הבעיה העיקרית שלי עם הצבא היא שאני פועל לפי ההיגיון. צה"ל, לעומת זאת, לא. זוגיות מוצלחת לא יכולה לצאת מדבר כזה, ואפילו מישהי נורמלית בלי חבר שאפשר לפתח איתה זוגיות צה"ל לא טרח להביא לבסיסי שכוח האל, ככה שניתן לסכם אותו כחסר תועלת לחלוטין.

לכבוד הסיום המבורך, צה"ל טרח לארגן לי בדיחה אחת לסיום כדי שיהיה לי מה לכתוב בפוסט:

מי שרוצה לקרוא את ההקדמה לסיפור כאן, אבל הנה היא בקצרה: בגלל שעשיתי פסיכומטרי לפני הצבא, כאשר הסמ"פ שלי שאל אותי איזה ואוצ'ר אני רוצה ביקשתי ללימודי שפות. כשנקראתי לקבל את הוואוצ'ר שלי, גיליתי שהוא לקורס פסיכומטרי, ועוד מהזן הנחות של עשרים וחמישה אחוזי הנחה. אמרתי לקצינת השלישות ולסמ"פ שלי שאין לי מה לעשות בוואוצ'ר הזה (מה גם שיכולתם להשקיע במימון מלא, בכל זאת הייתי חייל מועיל יחסית) וביקשתי שיבדקו אם הם יכולים להחליף לוואוצ'ר שפות, והם אמרו שהם יבדקו מה ניתן לעשות בעניין.

והנה, אתמול (ד') הגעתי לבסיס על מנת להתחיל טופס טיולים יוצא ולהיפטר מצה"ל, ועברתי במשרדו של המ"פ. הוא שאל אותי למה לא אמרתי להם (לסגל) שעשיתי פסיכומטרי, ועניתי לו שאמרתי לסמ"פ. מסתבר שהם בהחלט יכלו להשקיע בוואוצ'ר של מימון מלא לקורס פסיכומטרי, כי זה מה שהם הצליחו להשיג לי. ועל זה נאמר, במילה פשוטה מאוד, "שלישוק".

זהו, זה הפוסט האחרון לתקופה הקרובה בו אני מזכיר את צה"ל, ועד המילואים לא תצטרכו לשמוע על זה יותר. עד אז, שחררתי מספר פוסטים שהיו טיוטה שכתבתי במהלך 2010 ו-2011, כשעדיין שמתי זין על עניין הדעות הפוליטיות בצבא. הפוסטים שוחררו בהתאם לתאריך בו נכתבו, ולכן כדי לקרוא את כולם אתם מוזמנים ללחוץ בתחתית הפוסט על הקטגוריה "אצבע משולשת בעין המערכת" ולבלות.

מחר או מחרתיים ככל הנראה אפרסם פוסט על תרחישי הקואליציה האפשריים.

יום טוב ונקי ממדים בינתיים.

נכתב על ידי , 24/1/2013 23:34   בקטגוריות אנטי ממסדי, אצבע משולשת בעין המערכת, הומור, טפשת נפוצה, למה לי פוליטיקה עכשיו?, על עצמי, רק בישראל, צבא  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוריה בר-מאיר ב-25/1/2013 21:28




62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)