לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

הילד בן 7


כבר שבע שנים שאני כותב שטויות בבלוג הזה, ומדיי פעם אפילו מישהו נכנס לקרוא אותן. בקיצור, היום לפני שבע שנים, ב-9 במרץ 2006, פתחתי את הבלוג הזה והעולם המשיך לנוע. מסקנה: שמאלנים לא הורסים את העולם.

הבלוג עבר כבר שלוש מערכות בחירות, מלחמה אחת, שני מבצעים, שלוש שנות שירות צבאי והרבה הרבה טמטום של שליחי הציבור שלנו.

כמובן, כמו בכל שנה, הבלוג במספרים:

40,855 כניסות.

כמה מאות פוסטים (אני לא יכול לדעת בדיוק כמה בגלל שיש קצת בעיות בישראבלוג).

7 פוסטים הגיעו למומלצים של ישראבלוג (עשרת הדיברות למחזיר בתשובה, ההצעה לבטל את חג הפסח, חמישים מדינות לי יש, לכשכש בכלב, איך לא לקבל שעות ביציאה, רשימת פתגמים מהעולם והדיבייט של יאיר לפיד).

פוסטים הגיעו למומלצים של נענע10 (חדשות טובות לדמוקרטיה (?), בחירות היסטוריות, שרים ושעשועים ולבני בממשלה).

כבר שנה רביעית ברצף שהפוסט המוגב ביותר הוא "עשרת הדיברות למחזיר בתשובה", עם 101 תגובות. מסקנה: אם אתה רוצה לעשות פוסט שיעצבן המון אנשים, תצחק על הדת שלהם.

אז שבע שאני אתם סובלים את השטויות שלי, ולצערי הרב בזמן האחרון קצת הזנחתי את הבלוג, אני מבטיח לחזור בקרוב עם פוסטים חדשים ועוקצניים.

שבוע טוב לכם.

נכתב על ידי , 9/3/2013 18:03   בקטגוריות איך שהזמן מתבזבז לו, למה לי פוליטיקה עכשיו?, ספיישל חגיגי, ספיישל קטן, על עצמי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרמוז מלך הקופים ב-12/3/2013 11:31




62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)