לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

בואו נדבר על גידי


בזמן האחרון אני מוצא את עצמי מתקשה להסתובב עם חלק מהחברים שלי. איך אני אמור להסתכל להם בעיניים אחרי שהם אומרים לי שלדעתם גדעון סער עשה עבודה טובה כשר חינוך? אני יודע שהם לא מטומטמים, כי נכון לעכשיו אין לי חברים מטומטמים (ואני לא מדבר על חברי פייסבוק, אלא על חברים שממש טורחים להיפגש איתם ולדבר איתם על דברים. זה לא בלתי סביר שבין חבריי בפייסבוק יש גם כמה אנשים נטולי איי.קיו), אבל ממש לא נעים לי לבקש מהם שייתנו לי ממה שהם מעשנים.

הבה נבדוק את הנימוקים השונים לכך שגדעון סער הוא שר חינוך מוצלח:

  • שקט תעשייתי - קודם כל, אם המדד הזה שווה משהו, הרי ששטייניץ הוא שר אוצר מצטיין. פקידי האוצר אפילו לא איימו בשביתה כל הקדנציה שלו. דבר שני, המורים חתומים על הסכמי שכר מימי יולי תמיר (הסירו דאגה מלבכם, גם זה יתפוצץ לנו בקרוב בפרצוף), מה שאומר שגדעון סער הוא אכן מצטיין, אבל בגניבות קרדיט.
  • הזינוק בדירוג העולמי במתמטיקה - אם מישהו מאמין בנימוק הזה, אני מציע לו לחפש מסביב לכיסא שלו, יש מצב שהוא ימצא שם חלקים מהמוח שלו שנפלו על הרצפה. לא צריך להיות תלמיד מחונן כדי להבין שכל הפעולות שנעשו במבחן הזה עונות להגדרה של "רמאות". אבל גם אם לא באמת הוציאו את התלמידים החלשים מהכיתה (או שדאגו מראש שלא יגיעו), הרי שהמבחן נערך בתחילת שנה"ל 2010-2011, אחרי שגדעון סער היה בקושי שנה וחצי בתפקיד. אתם באמת חושבים שעם הביזיון שהולך בבתי הספר פה אפשר לשפר את המצב עד כדי כך בשנה וחצי? ככה שאם לא הייתה פה רמאות, הרי ששוב גדעון סער גונב את הקרדיט מהשרים שלפניו.
  • חיזוק הקשר לציונות - הנה חדשות בשבילכם: גם לימור לבנת ומירי רגב פועלות לא מעט במישור של חיזוק הזהות הציונית בקרב אזרחי ישראל. המשותף לשלושתם הוא שדרכי הפעולה שלהם מתאחדות לכדי פשיסטיאדה אחת גדולה. אז יכול להיות שיש פה כמה קוראים שבשבילם קבלת "ערכי הציונות" (מישהו יודע מה השטות הזו אמורה להביע?) בלי להקדיש לכך מחשבה זה האידאל, ובמקרה כזה אני מציע לכם לבקש מדלוריאן להסיע אתכם לאיטליה של שנות ה-20 וה-30, שמעתי שהיה אז שמח שם.
  • חיזוק המורשת היהודית - אני מודה שאני לא מומחה לענייני מורשת יהודית, אני רק יודע שאפשר להגדיר את הסעיף הזה כהצלחה אם היא כוללת לינצ'ים בערבים. בני הנוער ביצעו הרבה כאלו בזמן האחרון.
  • ביצוע רפורמות במערכת החינוך - חוץ מנושא התלבושת האחידה (המיותר) והפרטה חלקית של מערכת החינוך (על הצד הגרוע ביותר, כמובן), כמה רפורמות בדיוק גדעון סער ביצע? נכון, יש טיולים למערת המכפלה ועוד כל מיני דברים יפים שכאלה, אבל בינתיים אנחנו מדברים על דברים שנראים כמו פעולות של שר משועמם שיועץ התקשורת שלו המליץ לו לעשות משהו.
  • הוא אחד הפוליטיקאים הרציניים - צודקים. מצד שני, גם מירי רגב, אביגדור ליברמן, זאב אלקין, דני דנון ואופיר אקוניס הם פוליטיקאים מאוד רציניים ובכל זאת אני מעדיף לכרות לעצמי אצבע מאשר לראות מי מהם מקבל תפקיד מיניסטריאלי. אותו הדין לגבי השר לחינוך מחדש.

לסיכום, חברים יקרים, תפסיקו לבלבל לי במוח.

המשך שבוע טוב.

נכתב על ידי , 12/3/2013 18:21   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, הרבה נזק בפחות מאמץ, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, טפשת נפוצה, כי הייתי חייב לכתוב משהו, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, רשמים שלי, אקטואליה, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוריה בר-מאיר ב-12/3/2013 23:47




62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)