לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

מרכיבים ממשלה


פשוט קטעים עם ביבי הזה.

כל העולם ואחותו ידעו להגיד שהממשלה הכי פחות מחורבנת שאפשר להוציא מתוצאות הבחירות היא ממשלה שתכלול את הליכוד "הלוואי והיינו הומלסים" ביתנו, יש "אמירות פופוליסטיות שמדברות על" עתיד והבית "סליחה, הקרוואן באמצע שום מקום אבל יש לשם כביש עוקף" היהודי, ואולי עוד מפלגה או שתיים מהתחום המתקרא "מרכז" (או במונח הארוך יותר, "אין לנו מושג מה אנחנו רוצים, אז במקרה הטוב גיבשנו מצע שמורכב מאמירות סותרות ובמקרה הפחות טוב לא טרחנו לעשות אפילו את זה ואיכשהו גרמנו לכם להצביע לנו"). זו גם הממשלה שהכי קל להרכיב, כי בואו נודה, ליאיר לפיד לא הכי דחוף להביא מחר להסכם עם הפלסטינים וכולם מסכימים פחות או יותר על התחום הכלכלי.

רק ראש הממשלה בנימין נתניהו, האיש שכולם מייחסים לו את היכולות של דון דרייפר מ"מד מן" לשלוף איזשהו טריק גאוני תוך כדי העמדת פנים מרשימה שזה היה לו בראש כל הזמן למרות שהרעיון צץ לו רק עכשיו, רק הוא היה צריך כמעט את כל התקופה שעמדה לרשותו כדי להרכיב ממשלה, ואפילו לא בטוח שלא יהיה איזה פיצוץ שיהרוס לו את הכל. פשוט קטעים.

אז אני מבין שנתניהו חולק עם חברי המפלגות החרדיות את תפיסת העולם לפיה כל מי שיש לו שני פיגמנטים יותר מלאלי ישי הוא סכנה לציבור, אני מבין שהוא חולק עם שלי יחימוביץ' את האהבה לבלבל המון את המוח ולעשות עם זה ממש מעט, אני גם מבין שהוא רוצה את פואד איתו בממשלה כי שניהם רוצים להיות בשלטון ולשניהם אין מושג מה לעשות עם זה. באמת שאני מבין. אני לא מאשים אותו שהוא ניסה להכניס את המפלגות האלו לקואליציה בניגוד לכל היגיון פרגמטי ו/או אידאולוגי.

אבל יש דבר כזה שנקרא "מציאות". המציאות נוטה להיות כמו אלוהים: שניהם דורשים צומי כמו בלוגרית בת 13 ושניהם מגיבים מאוד באלימות אם הם לא מקבלים את הצומי הזה. אלוהים לרוב היה מגיב באמצעות דבר, רעב, בצורת, כיבוש או גלות כשהיו מעצבנים אותו, המציאות לרוב מעדיפה להגיב על ההתעלמות ממנה באמצעות סטירה מצלצלת לפנים. נתניהו החליט להתעלם מהמציאות, וכצפוי הוא קיבל את הסטירה שלו, שהתקבלה בצורת העובדות הבאות: במהלך 28 ימים הוא הצליח להכניס לקואליציה רק מפלגה אחת עם 6 מושבים, שטכנית הוא יכול להקים קואליציה גם בלעדיה; הוא נאלץ לוותר על תיקים בכירים ותיקים אחרים שהוא רוצה, אבל ככל הנראה הדבר הכי גרוע בשבילו הוא העובדה שהוא נאלץ לוותר על התיק לענייני מסטיק בזוקה ועל התיק לענייני חיות מחמד שאומצו מצער בעלי חיים וחסרה להם עין ואולי גם איזו אונה.

נכון, אני יודע, סביר להניח שגם אם הוא מראש היה הולך על האופציה ההגיונית ביותר (ובואו נודה, גם היא לא מביאה איתה בשורות יותר טובות מאלו שמביאות איתן פרסומות על שעשועון חדש בהנחיית אבי קושניר) הוא היה צריך לוותר על תיקים מיותרים ולתת כמה תיקים בכירים, אבל אולי אז לאיומים שלו נוסח "אם יאיר לפיד לא יעשה מה שאני אומר לו אני אתקשר לדרעי" לא היה מתלווה סאונד של "פחחח" ברקע והוא היה יכול להשיג לעצמו קצת יותר.

אבל ביבי הוא גאון פוליטי, לא יכול להיות שהוא הלך על האופציה של בזבוז חודש וחצי על הרכבת ממשלה שהוא היה יכול להרכיב בשבוע וחצי בלי שהייתה לו כוונה פוליטית מתוחכמת מאחורי זה. אה, לא הייתה? בטוחים? טוב, אם אתם אומרים.

פשוט קטעים עם הביבי הזה.

נכתב על ידי , 13/3/2013 23:27   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור, הרבה נזק בפחות מאמץ, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, טפשת נפוצה, פוליטיקה לעניים, גועליציה (ע"ר), רק בישראל, רשמים שלי, אקטואליה  
הקטע משוייך לנושא החם: מרכיבים ממשלה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גולדי10 ב-14/3/2013 07:57




62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)