לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

שרייך שוררים


זהו, חברים וחברות, יש לנו ממשלה, עם חלוקת תיקים ידועה.

כמנהגי בקודש מאז הקמת הממשלה הקודמת, הרי מה שיש לי להגיד על כל השרים החדשים והפחות חדשים שלנו. בבקשה:

  • משה "בוגי" יעלון הוא שר הביטחון - נתחיל בזה: העובדה שהוא היה רמטכ"ל לא מעניינת אותי. ברחבי העולם ההגיוני גנרלים לא יכולים להתקרב למשרד ההגנה, ורק במדינת ישראל זו דרישת סף. אבל בואו נגיד שצריך להיות גנרל כדי להיות שר ביטחון, האם אין זה נכון שצריך להיות גנרל טוב כדי להיות שר ביטחון טוב? הרי יעלון היה בין אלו שדירדרו את צבאנו המוסרי עאלק לרמה בה הוא היה כשפרצה מלחמת לבנון השנייה. אבל בטח תגידו לי שגם אם הוא לא היה טוב כאיש צבא, הוא יכול להיות שר ביטחון טוב. אם אתם צודקים, הרי שבזה הוכחתם בעצמכם שלא צריך להיות גנרל על מנת להיות שר ביטחון. אבל חוץ מזה, בוגי גם הוכיח את עצמו כפוליטיקאי לא משהו. בקיצור, ימים יפים עוד מחכים לנו, ושיהיה לבני גנץ בהצלחה.
  • דני דנון הוא סגן שר הביטחון - זה מינוי מצוין, לטעמי. אף אחד לא בטוח מה סגן שר אמור לעשות עם החיים שלו, אבל כולם יודעים שכל עוד השר שמעליו הוא לא ראש הממשלה (כמו במקרה ליצמן במשרד הבריאות), סגן השר הוא עציץ כמו מש"ק ממטרות בקרייה. לתת את התפקיד לפסיכופת כמו דנון זה רעיון הרבה יותר מוצלח מאשר לתת לו תפקיד אמיתי.
  • יאיר לפיד הוא שר האוצר - לא מפריע לי שיאיר לפיד לא מבין בכלכלה יותר ממה שאני מבין. נכון שהבנה בסיסית בנושא לא תזיק, אבל אולי אם הוא יישב שם כמה ימים הוא יבין שגיוס לכולם זה משהו שעולה כסף, והרבה.
  • נפתלי בנט הוא שר הכלכלה והמסחר - באופן כללי יש לפוליטיקאים תכונה נלוזה לשנות שמות של משרדים בלי פואנטה של ממש. כך נפתלי בנט ונתניהו הפכו את משרד התמ"ת למשרד הכלכלה והמסחר. לאור העובדה שבנט מתכנן לנו ימי עבודה של 12 שעות, כולי תקווה ששינוי השם של המשרד יהיה הרפורמה הגדולה ביותר שתצא מהמשרד הזה. כמובן, בל נשכח שהוא קיבל גם את משרד הדתות ואת המשרד לירושלים והתפוצות. תנו לי להבין: דחקתם את החרדים החוצה מהקואליציה כדי שתוכלו לשחד חובשי כיפה סרוגה עם התיק הדבילי הזה של שירותי הדת? ומישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין הסמכויות של ראש עיריית ירושלים ובין הסמכויות של השר לענייניה והתפוצות?
  • אלי בן-דהן הוא סגן שר הדתות - סגן שר זה תפקיד מיותר, וכשמשלבים את זה עם משרד מיותר מתקבלת משכורת ממש מיותרת.
  • אביגדור ליברמן יהיה שר החוץ - כל זה, כמובן, בתנאי שהוא לא יורשע במשפט שמתנהל נגדו. ליברמן הוא דוגמא ומופת לפוליטיקאי שיודע להשיג את מה שהוא רוצה: האיש היה שר חוץ כל כך גרוע שרק מירי רגב יכולה לעשות יותר נזקים ממנו בתפקיד, וגם זה רק בגלל שהיא לא יכולה לפצות על השטויות שהיא תעשה באמצעות חיזוק הקשרים עם פוטין. עם זאת, הוא שוב מקבל את התיק, כדי להשלים את המלאכה שהוא התחיל. היידה ביבי, הודות לשניכם אני בספק אם אני אצליח להוציא ויזה לקפריסין.
  • זאב אלקין הוא סגן שר החוץ - אין חדש תחת השמש, ליברמן הקטן ימלא את מקומו של ליברמן הגדול עד שיתבררו ענייניו של האחרון.
  • ציפי לבני היא שרת המשפטים - כמובן, החלק החשוב הוא שהיא תעמוד בראש צוות המו"מ עם הפלסטינים. הקשר בין המשרד שלה לבין התפקיד המדיני שלה כל כך קלוש שזה פשוט זועק "הייתי חברת הפרלמנט הכי עלובה בעולם בתור אופוזיציונרית אז רצתי לקואליציה עם ביבי האסון".
  • שי פירון הוא שר החינוך - אמנם אני לא מתלהב מהרעיון שהומופוב שוביניסט ותאוקרט יעמוד בראש מערכת החינוך, אבל זה לא הרבה יותר גרוע מהפשיסט הלאומן שהיה לפניו בתפקיד ככה שאפשר ליהנות מהרעיון של להצביע על גדעון סער ולצחוק.
  • אורי אריאל הוא שר השיכון - אתמול הגאון מווילנה שהוכיח נאורות של אחד המענים של גלילאו מהכנסייה נשאל לגבי הקריטריון של "ותק בנישואים" בכל הקשור להטבות לזוגות צעירים בקניית דירה. הוא השיב שהוא צריך "ללמוד את החומר", או במילים אחרות הוא למד מהחבר הכי טוב של נפתלי, יאיר לפיד. למרות שאני סמוך ובטוח שהוא יבטל את הקריטריון הזה ברגע שמישהו יספר לו שגם ערבים מתחתנים בגיל יחסית צעיר.
  • יצחק אהרונוביץ' הוא השר לבטחון פנים - אני אמנם לא אוהד נלהב של ההולכים בתלם הליברמני, אבל בסך הכל הוא מנסה לעשות את העבודה שלו. זה הזמן לפנות לראש הממשלה נתניהו ולשר האוצר יאיר לפיד: משטרה זה גוף שצריך כסף כדי לתפקד. סתם, שתדעו.
  • גדעון סער הוא שר הפנים - אז אחרי שהפשיסט הוחלף בידי ההומופוב, הגיע הזמן להחליף את הגזען מטעם הסקטור בפשיסט שייטפל לכל מי שלא חושב כמוהו. בקיצור, ברגע ששמעתי את זה הפסקתי להצביע עליו ולצחוק.
  • גלעד ארדן הוא שר התקשורת והגנת העורף - לא צריך לספר לאף אחד שתיק הגנת העורף הוא התיק הכי מיותר בעולם (אחרי התיקים ששטייניץ קיבל, אבל כבר נגיע לזה), אבל לא הרבה זוכרים שגם משרד התקשורת הוא משרד מספיק מיותר כדי שאפילו השר הקודם בתפקיד, משה כחלון, הציע לבטל אותו. בקיצור, גלעד, יצאת פראייר.
  • סילבן שלום הוא שר האנרגיה והמים - אחרי קרב קשה עם שטייניץ, סילבן שלום שנאלץ להיפרד מתואר המשנה לראש הממשלה הצליח לקבל לידיו את האחריות על השתוללות מחירי החשמל והמים. בהצלחה.
  • לימור לבנת היא שרת התרבות והספורט - מילא זה שבקדנציה הקודמת שלה בתפקיד היא קראה לאמנים להפעיל צנזורה עצמית. מילא זה שבאופן כללי היא הייתה שרה דיי גרועה. אבל לא כדאי לתת את משרד התרבות למישהו מתורבת?
  • ישראל כץ הוא שר התחבורה - לזכותו ייאמר שהוא היה יותר מוצלח ממופז, אז אולי יש תקווה ממנו.
  • יעל גרמן היא שרת הבריאות - היא חדשה, ככה שאצלה יש עוד סיכוי שייצאו דברים טובים, בניגוד לכל בעלי ה"ניסיון" שאנחנו יודעים שיעשו את העבודה על הצד הרע ביותר.
  • מאיר כהן הוא שר הרווחה - כנ"ל.
  • יאיר שמיר הוא שר החקלאות - אני מקווה שיש לו כושר החלטה יותר טוב מאשר לאבא שלו. אם לא, יש לו מזל שבישראל ביתנו ליברמן מחליט בשביל כולם.
  • יעקב פרי הוא שר המדע - אחרי שהוא היה ראש שב"כ ובעל תפקיד בכיר בבנק, פרי ממשיך בהרחבת האופקים שלו.
  • עמיר פרץ הוא השר להגנת הסביבה - לשאלתכם: כן, זה אותו עמיר פרץ שלחץ על יחימוביץ' להתחייב שמפלגת העבודה לא תשב בממשלת נתניהו.
  • אורי אורבך הוא השר לאזרחים ותיקים - הדבר הכי טוב שאפשר לעשות עם המשרד הזה זה לסגור אותו, אבל גם אם הוא פשוט לא יקרא לאזרחים ותיקים ללכת לעבוד ללא תמורה זה יספיק בינתיים.
  • סופה לנדבר היא שרת הקליטה - תעזבו את העובדה שכבר לא באמת צריך את המשרד הזה כי אין הרבה עולים וגם ככה יש מדיניות קליטת עלייה ידועה שלא צריך בשבילה משרד ממשלתי. כמה אידיוט צריך להיות כדי לתת למי שדרשה מהאתיופים להגיד תודה על מה שהם קיבלו את התיק התיק הזה עוד פעם?
  • יובל שטייניץ הוא השר ליחסים בינלאומיים, אסטרטגיה ומודיעין - או בשם הארוך יותר, "השר שינסה לשקם את ההריסות שישאירו אחריהם שר החוץ ושר הביטחון ובואו נקווה שהוא לא יעשה שם את מה שהוא עשה באוצר".
  • עוזי לנדאו הוא שר התיירות - אחרי שהוא ניסה להכניס משגיחי כשרות לחברת החשמל בתור שר האנרגיה והמים, מעניין מה הוא יעשה בבתי המלון ובצימרים.
  • אופיר אקוניס הוא סגן שר במשרד הראש הממשלה - נאמר שהוא יהיה אחראי על הקשר בין הכנסת לממשלה. מעניין, חשבתי שהכנסת והשאילתות שלה אמורה להיות אחראית על הקשר הזה.
  • בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה - ושיהיה לכולנו בהצלחה.
נכתב על ידי , 18/3/2013 13:45   בקטגוריות אנטי ממסדי, הרבה נזק בפחות מאמץ, טפשת נפוצה, חצי הומוריסטי חצי רציני, ספיישל קטן, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, רשמים שלי, אקטואליה, פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעל מטומטמת. ב-19/3/2013 12:55




62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)