לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

הנאום הגנוז


ברק אובמה בא לבקר במדינת היהודים, במיוחד בשביל לראות למה הוא צריך לשפוך עלינו כל כך הרבה כסף בזמן שהמדינה שלו עדיין במיתון, ובתקשורת כבר עשו מזה ביקור היסטורי. כמובן, לקרוא לזה "ביקור היסטורי" זה הגזמה פרועה, אבל למי אכפת כשהתקשורת יכולה לטחון מים על אותו נושא עוד פעם ועוד משל נסראללה החליט שמשעמם לו ויאללה בלאגן?

מחר אובמה יעשה את מה שהוא נורא אוהב לעשות כאשר הוא מבקר במדינות זרות: להבהיר למנהיגים של המדינה מה הוא חושב עליהם באמצעות נאום שלא ננאם בפרלמנט או בבניין הממשלה אלא במקום ציבורי בו הקהל הוא הציבור. יש כמה בכיינים שנורא מפריע להם שאובמה צוחק על חברי הממשלה והפרלמנט בפנים ונואם בבנייני האומה, אבל בפעם האחרונה שבדקתי פירוש המושג "דמוקרטיה" ביוונית הוא "שלטון העם", ככה שאובמה בסך הכל מדבר אל השליט.

מה שהרבה אנשים לא יודעים זה שאובמה תכנן לנו נאום אחר מזה שהוא ינאם מחר. לידיי הגיע עותק של הנוסח המקורי של הנאום, ובגלל שהטלוויזיה דאגה לגרות את יצר המציצנות שלנו, לא אשאיר אתכם במתח, והרי הנאום:

 

אזרחי ישראל.

אתם צריכים לחשוב על העתיד שלכם. לא על האינטרס שלי, לא על האינטרס של הפלסטינים, אלא רק על האינטרס שלכם.

אבל אתם כנראה לא אוהבים לחשוב על האינטרס שלכם, כי אם הייתם בעניין לא הייתם מצביעים עוד פעם למישהו שכבר פעמיים הרס את המדינה.

לאור העובדה שהוא נתן לשניים שכנראה ניהלו גולאג בעברם את משרד החוץ, ולאור העובדה שהוא נתן את כל המשרדים הרלוונטיים למתנחלים שמאמינים שלאלוהים כל כך אכפת מאדמה שאיזה גמל ירק עליה, אני בספק אם הנשיא הבא יגיע לביקור. לא כי הוא יהיה אנטישמי חלילה, אלא פשוט כי כנראה עד שנגיע אליו יהיו על ישראל יותר סנקציות מאשר על איראן.

אבל היי, אם אתם רוצים להתמכר לאשליה הזאת של "גבולות אושוויץ" ולחיות בטראומה עד קץ הדורות, אני לא אפריע לכם. בעצם, הגעתי למסקנה שאין לי טעם להפריע לכם. אני אתכם גמרתי.

שפוטין יממן לכם כיפות ברזל, מטוסי קרב ועוד כל מיני גאדג'טים שבלעדיהם ה"צבא החזק במזרח התיכון" היה מקסימום ה"צבא שמצליח לא להפסיד". לא אכפת לי.

תתקפו באיראן עד שיישאר מכם מה שנשאר מביצה ששמים יותר מדי זמן במיקרוגל. לא אכפת לי.

תמשיכו לשים קצוץ על הדמוקרטיה עד שכבר לא תישאר לכם כזו. לא אכפת לי.

אם תרצו עוד פעם את הכסף שלי, אתם יודעים איפה למצוא אותי ומה לעשות בשבילו.

ב-2008 אמרתי "כן, אנחנו יכולים". ואכן, מסתבר שאנחנו יכולים להתנתק מכם, להישאר בחיים ואולי אפילו להחלים מכמה כאבי ראש שעשיתם לנו. איפא"ק יכולים לחפש אותי.

ועוד איזה משהו על תקווה, לא היה לי כוח להשקיע בכם מאמץ.

 

ולשאלתכם: לא, הוא לא אנטישמי.

נכתב על ידי , 20/3/2013 18:37   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, הרבה נזק בפחות מאמץ, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, רשמים שלי, תשקורת עוינת, אקטואליה, פסימי  
הקטע משוייך לנושא החם: אביב הגיע, אובמה בא
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוריה בר-מאיר ב-25/3/2013 14:21




62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)