לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

המדריך לתייר בבריטניה


טוב, אז באיחור ניכר אבל כמו שהבטחתי, הרי טיפים לכל מי שהולך להעביר את החופשה שלו בממלכה המאוחדת. סתם, זה לא באמת תופס לכולה, כי הייתי רק בלונדון, אבל עדיין יש פה כמה טיפים שיכולים להיות שימושיים.

  • נתחיל בדבר הכי אבל הכי חשוב: תביאו אוכל מהבית. כן, גם אם תכננתם טיול מדהים של שלושה שבועות בהם תחרשו את המקום מצפון לדרום וממזרח למערב וזה יצריך עוד מזוודה - את האוכל תביאו מהבית. כי אם לא, זה אומר לשלם הרבה בשביל אוכל נורמלי או לחלופין לשלם מחיר קצת יותר סביר (קצת, כן? בכל זאת בריטניה) על אוכל שיגרום לכם להצטער שיש לכם חוש טעם. אה, וגם יש מקום שמוכר את המנה - ואני לא צוחק - צ'יפס בפיתה. לא רק שהם פספסו את הרעיון, הם גם רוצים ארבעה ליש"ט על הדבר הזה (לא קניתי, אני לא כזה טמבל).
  • מה שכן, קנו בירה, כי לא רק שהיא טובה, אתם תצטרכו קצת אלכוהול כדי להתעלם מאיך שחשבון הבנק שלכם עומד להיראות כשתחזרו הביתה.
  • חדשות טובות לכל הקמצנים: בלונדון יש כמות יפה מאוד של מוזיאונים שהכניסה אליהם היא חופשית. תיהנו מזה, כי השאר יקר כמו הגלידה של נתניהו.
  • חדשות רעות לכל הקמצנים שאוהבים תיאטרון: כרטיס יעלה לכם הרבה. מאוד. כן, גם אם תצליחו לשים את היד על כרטיס יחסית מוזל (למעט כמה הצגות בהן יש הגרלות לכרטיסים מוזלים ממש). אבל זה מגיע לכם, כי אתם קמצנים.
  • כן, יש בלונדון מוסלמים. לא, זה לא ישר אומר שהם תומכים בדאע"ש.
  • אם יש לכם בעיות נפשיות אולי עדיף שלא תגיעו. פשוט היעילות של התחבורה הציבורית שם לעומת החוסר בה בישראל (של היעילות ושל התחבורה הציבורית) עלולה להכניס אתכם לשוק שעלול לפגוע בכם.
  • סייג: הרכבת משדה התעופה בלוטון למרכז העיר תגרום לכם לרצות להתאבד.
  • עוד דבר שעלול להפתיע אתכם: יש שם אנשים שממש יודעים לתת שירות.
  • סייג: אם רציתם להגיע לאתר שהוקם לזכר השריפה הגדולה של 1666 (The Monument) אבל שכחתם את השם, אל תשאלו את פקיד הקבלה במלון על "האתר שהוקם לזכר השריפה הגדולה של 1666", כי אז מה שיקרה זה שתמצאו את עצמכם עם הדפסה של הערך הוויקיפדי על השריפה, בו אגב לא הצלחתי למצוא את שם האתר.
  • במונומנט, אגב, יש 311 מדרגות. לאובדניים שבכם זו לא חוויה מומלצת במיוחד, כי המרפסת שבראש המגדל מאובטחת ברשת ברזל שלא רק שמונעת לצלם כמו שצריך, היא גם תמנע מכם לקפוץ ותהרוס לכם את שארית היום.
  • תירשמו ל-free tour: מעבר לזה שאתם משלמים למדריך כראות עיניכם ושזה מעניין, יש כאלו שייתנו לכם טיפים איך להשיג נקודת תצפית טובה על לונדון מבלי להוציא 11 ליש"ט על London's Eye.

טיסה נעימה.

נכתב על ידי , 26/9/2014 17:43   בקטגוריות הומור אוניברסלי, הומור בלי טעם, המדריך החלקי לנוסע לחו"ל, למה לי פוליטיקה עכשיו?, קצת תרבות לא הרגה אף אחד..., רשמים שלי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The-Narrator ב-26/9/2014 21:59




62,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)