לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

דרך המלך


רציתי לעשות איזה משהו על הקטע הזה של האסטרואיד שלא-יפגע-פה-מחר-אבל-לכו-ספרו-על-זה-למעריב-וטמקא, אבל אז נתקלתי בסטטוס הזה:



אוקיי, ציפי, בואי נדבר על זה. הגיע הזמן שמישהו ידבר איתך על זה:

 

"חשבון הנפש שלנו הוא לא על הדרך והערכים [...] אותם הצגנו לציבור" - אה, מה?! דרך? ערכים? אלו ערכים הצגתם לציבור? ולא, לא להיות ביבי זה לא נחשב לדרך או לערך. גם לא להגיד שבוז'י זו דרך שקולה ואחראית. נכון, הבטחתם כמה הבטחות נוסח "אפס קשישים עניים תוך שנה", אבל דיי מהר הבנתם שאת זה אתם כנראה תעשו רק אם תורידו את קו העוני או שתתחילו לירות בכולם, ירדתם מזה וחזרתם לספר לכולם כמה ביבי רע וכמה הייתם מדהימים כשרת חוץ ושר הרווחה (אגב, לא הצגתם שום הישג שלכם ככאלה. רק אומר). אם אתם כבר עושים חשבון נפש במחנ"צ, אולי עדיף שהוא יעסוק בכך שהסתרתם את האידיאולוגים שלכם מתחת לבלטות, והוצאתם את סתיו שפיר רק כשהיה לה נאום על מה זה ציונות. הלאה.

 

"על אלה (הדרך והערכים) נמשיך להיאבק [...] הם בדרכם בממשלה. ואנחנו בדרכנו באופוזיציה" - אני אתעלם מהשימוש הנלוז בו"ו החיבור אחרי נקודה ואגש לעניין: אני פשוט לא מסוגל להאמין לכם. בשיט. נאמר את זה ככה, אני לא מאמין לאף מילה שיוצאת לישראל כץ מהפה, אבל אם הוא יבוא ויגיד שמתקיים מו"מ קואליציוני בין הליכוד לבין המחנ"צ ושאתם מוכנים להסתפק בתיק התיירות ובתיק התקשורת ואתם תכחישו, אני אאמין לו. זה יכאב לי, זה יגרום לי לתחושת קבס נוראית, אבל אני אאמין לו. אתם שניכם חולי כסאת קשים. את מוזמנת לנופף בזה שהלכת ב-2009 לאופוזיציה עד מחר בבוקר, כולם כבר הבינו שאחרי ארבע שנות גלות באופוזיציה אין לך שום כוונה אמיתית לחזור לשם, בעיקר בהתחשב בעובדה שאמרת שביבי וליברמן זה אסון ואת זה חד-קרן לכל פועל ואז הלכת לשבת איתם בקואליציה. אני מקווה להתבדות ושאכן תלכו לאופוזיציה, אבל ההיסטוריה שלכם גורמת לי לפקפק בכך.

 

"הדרך הנכונה לאיחוי הקרעים צריכה להיות כבוד הדדי" - מעולה. מסכים איתך. בואי נתחיל בזה שתכבדי את האינטליגנציה שלי ושל אלו שמעדיפים אותך על פני נתניהו. אחרי שתעשי את זה, את והחבר שלך מוזמנים להתחיל לכבד את האינטליגנציה של שלושת האנשים שהתלבטו ביניכם לבין נתניהו בלי שהיו כחלון ולפיד באמצע. אחרי שתעברו את זה תוכלו להתחיל לכבד את האינטליגנציה של האנשים שחושבים שנתניהו עדיף על שניכם (והאמת? קשה לי להאשים אותם). כשתסיימו עם זה אז נוכל לדבר על זה שתקבלו כבוד שהוא מעבר לכבוד המינימלי שמגיע לאדם באשר הוא אדם.

 

"בבחירות הבאות המשימה שלנו [היא] לשכנע עוד חלקים בציבור הישראלי שהדרך שלנו טובה להם. לנו. לכולנו" - כולי תקווה שזו תהיה המשימה של מישהו/מישהי אחר/ת, כי פשוט כולי תקווה שאת תעברי עוד מפלגה שלא תעבור את אחוז החסימה ושאת בוז'י ישלחו בפריימריז הבאים למקום לא ריאלי. שניכם מיציתם את תפקידכם בפוליטיקה, תנו לאנשים חדשים לאכזב אותנו.

 

ושיהיה לנו בהצלחה.

נכתב על ידי , 26/3/2015 20:26   בקטגוריות אנטי ממסדי, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, טפשת נפוצה, מכתבים ל, מעט בושה, מעט הומור, הרבה רצינות, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, אקטואליה, פסימי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוריה בר-מאיר ב-31/3/2015 12:32




62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)