לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עשר המכות



שמחה רבה שמחה רבה - אביב הגיע פסח בא.

החלק הראשון של השורה הקודמת הוא שקר מוחלט. אני לא סובל את פסח, ואני באמת לא מתחבר לרעיון שאני צריך לאכול דיקטים בגלל שמישהו האמין שלפני המון שנים לא הצליחו לאפות לחם כמו שצריך. אבל כבר התעסקתי בשנאתי לפסח לפני כמה שנים, הגעתי עם זה למומלצים, קיבלתי שטף של קללות ואם זכרוני אינו מטעני גם כמה איחולים למוות בייסורים כי אני חושב שאלוהים זו פיקציה רצינית. אני חושב שאם יש אלוהים, העובדה שהוא שלח אותי לשלוש שנות שירות צבאי בבקעת הירדן הלוהטת הופכת אותנו לפיטים ואני יכול להמשיך לכפור בקיומו בכיף.

אבל לא בזה אעסוק השנה. השנה אנחנו נציין את הממשלה החדשה שקמה חמש דקות לפני פסח (למרות שהיא הייתה יכול לקום חמש דקות אחרי השבעת הכנסת), עם עשר המכות שבאות איתה.

  • מכת דם הרי היא שר הביטחון שלנו משה "בוגי" יעלון. עם שר ביטחון שכרמטכ"ל הצליח לדרדר את צה"ל למצב בו היה במלחמת לבנון השנייה, אין ספק שמול סוריה ואיראן אנחנו יכולים לצפות לדם, יזע ודמעות.
  • מכת צפרדעים תיוצג ע"י שר החוץ בהמתנה אביגדור ליברמן, שלשמחתנו ולששוננו ימשיך לבלוע עוד הרבה מאוד צפרדעים בתקופה הקרובה.
  • מכת כינים היא השר לענייני חרטוטים שונים שיש להם משרדים אמיתיים יובל שטייניץ. בדיוק כמו הכינה, הוא ימצוץ לנו את הדם ולא יביא בתמורה שום תועלת.
  • מכת ערוב היא... היא... טוב, אין הסכמה כרגע מה השטות הזו אמורה להביע, אז אני מניח שהשר להגנת העורף גלעד ארדן יוכל לייצג את המכה הזו נאמנה. מה זה המשרד הזה קיבינימט?
  • מכת דבר לא תקבל חבר ממשלה, אלא רק את יו"ר ועדת הפנים מירי רגב. מירי, רק שתדעי, הסודנים לא מביאים איתם דבר, זה בסדר.
  • מכת שחין היכתה במצרים עם אבעבועות מכוערות, ואני בטוח שגם אז היה איזה מישהו כמו יאיר לפיד שהבטיח שהוא יטפל בבעיה ואז גילה שהיא יותר חמורה ממה שהוא חשב כי מדובר באבעבועות מפלצתיות (באמא שלך?).
  • מכת ברד הרסה כל חלקה טובה במצרים, אז סביר להניח שאת מקומה יכול לתפוס ראש הממשלה בנימין נתניהו שמאיים לעשות את אותו דבר כבר שנים (אבל לא במצרים).
  • מכת ארבה היא מכה שאי אפשר להאשים בה את הממשלה.
  • מכת חושך תקבל ייצוג משר התמ"ת נפתלי בנט, שגם ככה מתכנן שנעבוד עד חצות פחות או יותר.
  • מכת בכורות לא תקבל ייצוג. בהתחלה חשבתי על גדעון סער, אבל סביר להניח שהוא לא יעצור רק בכורים על הפגנת אי נאמנות לארץ ישראל מדינת היהודים לנצח נצחים כפיים! (גם לגדעון מותר להיות עילג)

פסח שמח ככל הניתן.

נכתב על ידי , 25/3/2013 14:51   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור, הרבה נזק בפחות מאמץ, טפשת נפוצה, ספיישל חגיגי, על דת ואמונה, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, אקטואליה, פסימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גולדי10 ב-27/3/2013 10:12
 



האפיפיור התפטר


מסתבר שהאפיפיור, בנדיקטוס ה-16, החליט שנמאס לו להיות בתול זקן שצריך לשאת דרשות בלטינית והתפטר מתפקידו, משהו שבפעם האחרונה נעשה לפני כ-600 שנה.

התחלתי לחשוב על בדיחות על הנושא, אבל אז נזכרתי במשהו. לא, לא שבדיחות דת מביאות לאנשים את העצבים. עם זה אני בסדר גמור. בינתיים מזה ומבחירות לכנסת אני עושה את עיקר הכניסות פה. נזכרתי במשהו אחר.

ככה זה, רגע לפני שחשבתי מה מירי רגב תגיד על הפרישה ("הוא אנטישמי! מדינת ישראל יהודית לנצח נצחים כפיים!"), נזכרתי שבאמת לא אכפת לי מזה.

והמשך שבוע טוב לכם.

נכתב על ידי , 11/2/2013 18:52   בקטגוריות הומור, למה לי פוליטיקה עכשיו?, על דת ואמונה, על עצמי, קצר ולעניין, אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרמוז מלך הקופים ב-11/2/2013 21:30
 



סליחות


 

שלום לכם.

הפעם האחרונה שכתבתי פוסט לכבוד יום כיפור - אותו מועד אומלל שגורם לאתאיסטים כמוני לפרנס ספריות די.וי.די (למרות שבקושי נשארו) - הייתה לפני שלוש שנים. מאחר והפוסט הזה בעצם כבר הספיק להשתחרר מהצבא (ואני עוד כאן) אני חושב שהדבר מצדיק פוסט חדשה לכבוד יום כיפור.

בפוסט הקודם כתבתי סליחות שאישי ציבור צריכים לבקש, בעיקר מאיתנו. הפעם אני רוצה להגיד על מה אני מבקש סליחה.

  • סליחה שאני לא מעצבן אתכם כמו פעם. איפה הימים הטובים שבגלל שצחקתי על נושאים דתיים איחלו לי גיהינום? ואם כבר הזכרנו את הנושא, אי אפשר לאיים עם גיהינום על מי שלא מאמין בו.
  • סליחה שאני לא צם, פשוט תמיד כיף לי לשמוע ערסים שרוצחים חתולות ומנשקים מזוזות באותו זמן מאחלים לי מוות. מזל שאתם פה, אחרת עוד הייתי חי לנצח.
  • סליחה שאני לא מצחיק כמו פעם, אני פשוט מנסה להשתפר (וזה לא ממש הולך).
  • סליחה שאני לא מביא לכם חדשות טובות, פשוט עם חדשות טובות לא עושים סאטירה.
  • סליחה שאני לא מעדכן הרבה כמו פעם, אבל פה מי שצריך לבקש מכם סליחה זה בני גנץ שלא מוכן לתת לי שחרור מוקדם (קיבינימט, עשיתי שנת שירות! אין לכם איזשהן הטבות?).
  • סליחה שאני משתף אתכם בעלילותיי בארץ צה"ל. אני יודע שזה לא מעניין כל כך אבל מישהו חייב להביא לידיעתכם את הטמטום שאמור להיות צבא העם. אם זה צבא העם, העם בצרות.
  • סליחה שאין לי כמעט פרות קדושות. היו לי פעם, אבל מכרתי אותן כדי לקנות שתייה בשק"ם.
  • סליחה שאני לא מתייחס הרבה לאקטואליה כמו פעם, פשוט אין לי כוח לסוכני מצ"ח שידפקו לי בדלת. אני יודע שאף אחד לא אוהב אותם ושיהיה נחמד מצדי לארח אותם, אבל אני לא טיפוס נחמד.
  • סליחה אם לא נהניתם מהפוסט. גם אני לא נהנה מכם, זה בסדר.

גמר חתימה טובה.

נכתב על ידי , 24/9/2012 12:47   בקטגוריות הומור בלי טעם, כי הייתי חייב לכתוב משהו, למה לי פוליטיקה עכשיו?, מעט בושה, ספיישל חגיגי, על דת ואמונה, על עצמי, רק בישראל, צבא  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הגרוזיני מהמכולת ב-24/9/2012 13:08
 




דפים:  
62,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)