לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

תודה לך, אהוד


כולם מדברים עכשיו על כך שברק ורביעיית האפסים חושקי הכיסא שלו עזבו את העבודה לטובת הקמת סיעה משלהם.

כולם מדברים עכשיו על כך שסופה של מפלגת העבודה הגיע.

אני רוצה להרגיע: הוא עוד לא הגיע. למעשה, פרישתו של ברק עיכבה את הסוף הזה לו כולנו מייחלים: פתאום, כשברק כבר לא חלק מהעסק, העבודה כבר יכולה להשיג שמונה מנדטים (עד כה הסקרים ניבאו לה בסביבות החמישה). פתאום יש אלפי מתפקדים חדשים. ברק אמנם לא היה הרוצח של מפלגת העבודה, אבל הוא בהחלט אבן שנכרכה לצווארו של הגוף הטובע שלפתע הוסרה.

ולהנאתכם: כיצד ברק סגר עם כולם את הדילים:

 

ברק: ביבי, יש לי את הדיל המושלם בשבילך!

נתניהו: אתה נותן לי את נילי ולוקח את שרה?

ברק: גם לי צריך לצאת מזה משהו, ביבי...

נתניהו: מצטער, פשוט אמרת שזה דיל שיהיה מושלם בשבילי...

ברק: אז כמעט מושלם בשבילך.

נתניהו: דבר.

ברק: אני הולך, עם עוד ארבעה מלחכי ישבנים, לצאת ממפלגת העבודה, להוציא אותה לאופוזיציה, וככה נוכל לסיים עם האיומים הללו של פרישה מהקואליציה.

נתניהו: אבל מה עם העקרונות שלך?

ברק: תזכיר לי מה הם, בבקשה.

נתניהו: ומה יהיו העקרונות של המפלגה החדשה שלך?

ברק: בשביל מה צריך את זה? תראה את קדימה, הם מסתדרים שם יופי בלי עקרונות.

נתניהו: כן, רק שאתה, איכשהו, מצליח לבגוד בעקרונות שלך אפילו כשאין לך כאלו.

ברק: אז אתה עוד רוצה שאני אסתכן ואכריז על עקרונות?

נתניהו: צודק. יש דיל, ידידי.

(לוחצים ידיים)

ברק: תודה רבה.

נתניהו: לא. תודה לך, אהוד.

 

ברק: שלום, מה העניינים?

שמחון: מה קורה?

ברק: יש לי הצעה שאתה לא יכול לסרב לה.

שמחון: אתה הולך להציע לי תיק אמיתי?

ברק: שלום, משרד החקלאות זה משרד אמיתי.

שמחון: כן? אז על מה בדיוק אני אחראי שם?

ברק: על החקלאות.

שמחון: בדיוק! והרי כל מטומטם יודע שאין לנו חקלאות בארץ!

ברק: מאיפה הבאת את זה?!

שמחון: תסתכל על תמונות מה"שדות" שלנו. כולם שם תאילנדים!

ברק: שלום, אידיוט אחד, זה נקרא "עובדים זרים".

שמחון: אלי לא גירש אותם?

ברק: לא משנה... בקיצור, אני מקים מפלגה חדשה ויוצא מהעבודה. אתה רוצה להצטרף אליי?

שמחון: מה אני מקבל בתמורה?

ברק: תיק יותר יוקרתי וקלטת של בייבי מוצרט.

שמחון: מה אני אעשה עם בייבי מוצרט? אין לי תינוק.

ברק: אני יודע, אבל אולי עוד לא מאוחר לנסות את זה על המוח שלך.

שמחון: מגניב. אז תודה לך, אהוד.

 

ברק: מה קורה, ענת?

וילף: לא ענת. עינת. עי-נת.

ברק: כן, מה שתגידי. מה קורה?

וילף: יש לי חשק ללקק לך!

ברק: יש לזה זמן מוגדר בסדר היום שלך, אל תסטי ממנו. בכל מקרה, אנה -

וילף: עינת!

ברק: בסדר, אם את אומרת. מה דעתך להצטרף למפלגה החדשה שלי ולהיות שרה?

וילף: מגניב! אני גם אוכל ללקק לך יותר?

ברק: אפשר לסדר את זה.

וילף: יש! תודה לך, אהוד.

ברק: אין על מה. רק תזכירי לי איך קוראים לך.

 

אז תודה לך, אהוד.

נכתב על ידי , 22/1/2011 19:31   בקטגוריות אנטי ממסדי, אצבע משולשת בעין המערכת, גועליציה (ע"ר), הומור, הערה רצינית, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, טפשת נפוצה, מובטלי העבודה, מעט בושה, סיטואציות, ספיישל, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, רשמים שלי, אקטואליה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדשות ישנות


שלום לכולם.

השבוע, למי שלא שמע, נשיא רוסיה דמיטרי מדבדב הגיע לארצנו הקטנטונת. למי שלא יודע מי זה מדבדב ואיפה לעזאזל פוטין, הרי הסבר קצר: פוטין כרגע בתקופת צינון מתפקידו כנשיא עקב החוקה הרוסית (פוטין בתגובה: "מה חוקה, בלאט?"), ולכן הוא מכהן כרגע כראש הממשלה בעוד שמדבדב, אחת הבובות שלו, מכהן כנשיא עד שפוטין יוכל לחזור לכס הנחשק. מדבדב הוא בסך הכל בובה טובה, שפועלת לפי משיכות החוטים של פוטין. ניתן להשיג בובות כמוהו בחנויות המובחרות.

בקיצור, מדבדב הגיע לארץ יחד עם עוד הרבה נוצרים לאיזשהו אירוע נוצרי, ואני מתוקף תפקידי כחייל יצאתי להגן עליהם מרחוק. אין לי בעיה לאבטח אנשים שעושים משנהו בשם אמונתם באל. חלק מחופש פולחן זה גם לעשות את זה בצורה בטיחותית. אבל משהו אומר לי שאם היה כנס אתאיסטי באותו מקום שדורש אבטחה, לא רק שלא היו מאבטחים אותו - אם היו מאבטחים מטעם צה"ל, אלו כבר היו יורים במשתתפי הכנס.

כמו כן, השבוע קרה דבר נוסף שמשום מה הרעיד עולמות: ברק נטש את מפלגת העבודה, כמו שכולם ייחלו, ויצר סיעה משלו. אני מנוע מלהתעסק בפוליטיקה עקב היותי חלק מצבא הבירוקרטיה לכל (צה"ל), אבל נגיד רק את זה: תודה רבה ברק. אני מתכוון להצביע בשביל המפלגה שלך בבחירות הבאות, רק בשביל שתוכל להגיד שלא רק אתה והסיע השלך הצבעתם לעצמכם. בכל זאת, קצת רחמים. ועוד דבר: מר ברק, האם קראת לסיעתך החדשה "עצמאות" על מנת שתוכל להגיד שלמפלגה שלך יש יום חג רשמי?

כמו כן, יש קצת בעיות בקשר לזהות המפקד העליון הבא שלי. לא שממש אכפת לי, לאור העובדה שגם אם מנהיג גדול כווינסטון צ'רצ'יל יהיה הרמטכ"ל, צה"ל יישאר סחבה בירוקרטית שפועלת במטרה אחת: להוות אלטרנטיבה להיגיון. אני אישית חושב שלהקרין בערוץ 2 מדיי שבוע תוכניות ישנות של ביפ זו אלטרנטיבה מספיק מוצלחת להיגיון (בעיקר כי יש סיבה שהערוץ הזה יצא מחיינו), אבל בצה"ל ממשיכים להתעקש.

מאז החדשות על הכפר הניאו-נאצי בגרמניה, קפצו כל אותם אנשים חביבים והוכיחו "חה! אין גרמניה אחרת! צדקנו! אין יור פייס!". והם צודקים. הרי גם ברור שבכל ישראל יש הפרדה בין ספרדים לאשכנזים. תראו את עמנואל.

ולסיום: מישהו מוכן, בבקשה, להסביר לטמבלים מקק"ל שלנטוע אורנים בכרמל זה לא חכם? האורנים היו הסיבה לשריפה האחרונה, אבל למה לחשוב אם אפשר לעשות משהו מהיר וזול? שיטת "גומרים הולכים" אמנם יכולה לעבוד עם זונה, אבל היא קצת יותר בעייתית בייעור.

שבת שלום לכם.

נכתב על ידי , 21/1/2011 20:05   בקטגוריות אנטי ממסדי, בירוקרטיה לאומית, הומור בלי טעם, הרבה נזק בפחות מאמץ, חברה לא חברותית, טפשת נפוצה, כי הייתי חייב לכתוב משהו, לא באמת פוליטי, פלורליזם רבתי, רק בישראל, רשמים שלי, אקטואליה, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-23/1/2011 00:03
 



עצומה עצומה


אני מניח שרוב האנשים פה שמעניין אותם קצת יותר ממה שקורה בתוך הבועה שלהם מכירים את האתר עצומה, המכיל עצומות אינטרנטיות שכל אחד יכול להכין ולחתום עליהן.

כמו כל אתר שפתוח לכלל המשתמשים שיש להם מספיק כסף לאינטרנט, גם האתר הזה, שמטרתו טובה, מכיל שטויות שנוצרות מכך שגם פקאצות, ערסים ומעריצים של ג'סטין ביבר מגיעים לאתר הזה (אין לי מושג איך הם למדו לאיית את המילה "עצומה", אבל לא בזה עוסק העניין).

הנה כמה מהעצומות המעניינות שמופיעות באתר:

 

  • עוד עונה לכמעט מלאכים - עיזבו את זה שהעצומה כתובה בצורה עילגת. עיזבו את זה שהתרגומים לשפות השונות נראים כאילו עשו אותם במתרגם של גוגל. עיזבו את זה שמי שיזם את העצומה חושב שמאה חתימות ישנו למישהו משהו בקצה של השערה במקום בו השמש לא זורחת. מישהו צריך להסביר לילד הזה על שיקולי רייטינג.
  • מדיחים את פרידה הכט מבית האח הגדול - לא יודע מי זו, לא יודע אם היא כבר הודחה, אבל יש לי בקשה ליוזם העצומה: תפסיק לנשום, אתה מבזבז אוויר לכולנו.
  • דניאל רדקליף - בוא לישראל - אם כל כך חשוב לך שיגיע הנה מישהו עם יכולת משחק של עציץ, אני פשוט אקנה לך עץ בונזאי.
  • החזרת גלעד שליט - אין, עכשיו בטוח החמאס ישחרר אותו. הכל בזכותכם.
  • תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו - אני חושב שהחתימה הבודדת שם מדברת בשם עצמה.
  • לא להורדת טיטולי האגיס הישנים מהמדפים - יש כבר שלום עולמי ופספסתי אותו, או שעדיין אנשים חושבים שכולם מוכרחים לדעת מהצרות שלהם? הלו, בשביל זה יש בלוג וטוויטר!
  • הפסקת המנהג הדוחה של יריקת ליחה ברחובות - טוב שלא עשית עצומה נגד הפקקים. ובקשר לסכנה הבריאותית עליה מדברים בתוך העצומה: למה לא ביקשת באותה הזדמנות גם לאסור השתנה של כלבים על המדרכה?
  • הצבת שוטרים שיעשו פטרולים בכל בתי הספר בארץ נגד אלימות - עכשיו רק צריך למצוא שוטרים והבעיה נפטרה.
  • לשמור על הסביבה :) - הסמיילי במקור. חוץ מזה שכתוב שם "נתפל" במקום "נטפל", "עביר" במקום "אוויר" ושזה נראה כאילו העצומה מאשימה את כלל האנושות בכריתת עצים וקוראת לכולנו להפסיק לכרות עצים (סבבה, אני מפסיק), הכל טוב שם.
  • קריאה לחנייה רכב בחינם לנוסעי רכבת נהריה - אין לי עם זה שום בעיה עקרונית, רק למה לעזאזל העצומה הזאת נמצאת בקטגוריה של "זכויות אזרח"?
  • הנפקת שטר של ח"י שקלים - אני רוצה מטבע על סך ז' שקלים, יש מצב?
  • לאה גולדברג - על השטרות החדשים - הלוואי עליי צרות כאלה.
  • שידור משחק בית"ר נגד פ"ת - אין, פשוט משני סדרי עולם מסתובבים ברשת.
  • גם אני לא חוגג סילבסטר - רוצה שקל, שניים?
  • איסור קיום שיעורי נהיגה בשעות העומס - מאחר ויוזם ההצעה הוא ירושלמי, אני מניח שהוא מדבר בעצם על כך ששיעורי הנהיגה יהיו רק בשעות הלילה המאוחרות.
  • יוחזר יום האם - יוזמת העצומה מתלוננת על כך שנלקח מהאמהות היום המוקדש להן ושהוא היום שלהן. אנסטסיה מיכאלי היא היוזמת במקרה?

יום טוב לכם.

נכתב על ידי , 15/1/2011 16:30   בקטגוריות הומור, הצעות לעולם טוב יותר, טפשת נפוצה, ירידות על המתרחש ברשת, כי הייתי חייב לכתוב משהו, למה לי פוליטיקה עכשיו?, מעט בושה, ספיישל קטן, רק בישראל  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוריה בר-מאיר ב-21/1/2011 19:16
 



לדף הבא
דפים:  

62,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)