לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

שנה טובה


 

בשני ראשי השנה הקודמים היה לי מזל ולא סגרתי את ראש השנה בבסיס. השנה לא היה לי כזה מזל ומחר אני חוזר לבסיסי שכוח האל כדי להעביר את ראש השנה האחרון שלי כחייל בשמירות. אבל אם כבר דיברנו על מזל, מסתבר שיש לי ממנו קצת, מאחר ואני אתאיסט ומבחינתי קיבלתי שבוע נפלא שאת רובו אני אחלק בין עמדת השמירה לחדר.

בכל מקרה, הדבר מצריך פוסט ראש השנה מוקדם. אני חייב לומר שכבר נגמרים לי הרעיונות. כבר איחלתי שנה טובה מפוליטיקאים, ממנהיגי עבר, מידוענים ואפילו מעצמי. גם שיר פרודי כבר הכנתי לפני כמה שנים. סיכומים ותחזיות אני שומר לסיום שנה אזרחית, ככה שגם מהעץ הזה אפשר לרדת. אין ספק שזו בעיה רצינית להחזיק בלוג שש וחצי שנים ולשמור על מקוריות וחדשנות.

אבל אז נזכרתי שיש פוליטיקאי אחד שלא היה עמנו בראש השנה הקודם: יאיר לפיד. אי לכך, חברים, קבלו נא את ברכת ראש השנה של יאיר לפיד (שימו לב, למרות שבטוח איפשהו מסתתרת לה ברכת חג מלאה בשטויות פרי עטו, הברכה הזו היא פיקטיבית לחלוטין, אך נאמנה למציאות).

 

אזרחי ישראל היקרים.

פעם בשנה נדרש אדם במעמד ציבורי לכתוב ברכת "שנה טובה" לכל הציבור הישראלי. באופן מדהים, בלי יוצא מן הכלל, זה תמיד יוצא בראש השנה היהודי.

אתם מוזמנים לבדוק את זה, אבל לא תמצאו פוליטיקאי אחד שבירך את הציבור היהודי בישראל ב"שנה טובה" בראש השנה האזרחי, או הסיני או כל ראש שנה אחר. רק בזה שלנו. אותי, כישראלי, זה מרגש.

בעיניי, הכי ישראלי זה להתרגש ולרגש, אז הנה כמה דברים שמרגשים אותי בישראלים:

מאוד מרגש אותי שישראלים נותנים כזה אמון אחד בשני, שהם מוכנים להתפקד למפלגה שלי עוד לפני שהצגתי מצע מסודר או את רשימת האנשים שירוצו איתי. מאוד מרגש.

מאוד מרגש אותי שבישראלים אין טיפה של ציניות, שהם יכולים לשמוע אותי מדבר על הילדה האוטיסטית שלי ולא חושבים לרגע למה אני בכלל מעלה אותה.

מאוד מרגש אותי שלישראלים תמיד אכפת. תמיד אכפת להם מתשובה ומדנקנר, בודקים שהכל בסדר אצלם. אכפת להם אפילו מה שלום השרים ומכוניות השרד שלהם.

מאוד מרגש אותי שישראלי תמיד יעזור לחבר שלו. אם הוא רק יחשוד שמישהו ניסה להתחיל עם חברה שלו, הוא מיד ידאג לעשות בו לינץ' בכיכר ציון.

אבל הכי מרגש אותי זה שהישראלים לא לוקחים שום דבר כמובן מאליו, ועובדה שכל דבר שאני כותב מיד עובר בדיקה של כל קורא כדי לבדוק כמה שטויות כתבתי הפעם.

אני מאחל לכולנו שנמשיך לרגש אחד את השני בצורה הזו גם בשנה הבאה, ושתמיד תזכרו שאולי אני לא חלופה לביבי, אבל אני בהחלט מהווה לו אלטרנטיבה.

שנה טובה ומתוקה לכולנו,

יאיר לפיד,

יפה בלורית, אבל בלי תואר.

 

שנה טובה לכולנו.

נכתב על ידי , 15/9/2012 15:50   בקטגוריות אנטי ממסדי, ברכות ואיחולים, הומור, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, הרבה נזק בפחות מאמץ, טפשת נפוצה, כי הייתי חייב לכתוב משהו, לא באמת פוליטי, מעט בושה, רק בישראל, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוריה בר-מאיר ב-24/9/2012 13:08
 



לדף הקודם   
דפים:  

62,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)