לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אבסטרקטי


החושך טהור, זך ונעדר תמונות וחזיונות. החושך הוא ללא קץ, ללא גבולות. החושך הוא האין סוף שכל אחד מאיתנו נושא בחובו.
Avatarכינוי:  Moonshine

בת: 35

ICQ: 345868063 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טירוף חושים;


בלי מילים גדולות או מטאפורות, הגעתי לנקודת רתיחה וכל הדם שלי בוער ומבעבע מרוב געגוע להתפרקות טובה כזו שתתפוס אותי ותפוצץ לי את הורידים במצח, שלא אוכל לנשום, שירעדו לי הרגליים אחר כך, שהברכיים יהיו חלשות ואני אטפטף על עצמי נוזלים של תשוקה שוב ושוב.

זה מה שבא לי.
נכתב על ידי Moonshine , 8/6/2017 20:09   בקטגוריות שחרור קיטור, בין ספק למציאות, בדידות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Moonshine ב-30/12/2017 00:02
 



ללא פורקן;


ענן שחור של עצבות מרחף מעל ראשי.
לכל מקום שאליו אני הולכת, כל דבר שאני עושה או חושבת עליו, הכל אפוף עצבות.
אני מרגישה לא שייכת, לא במקום הנכון, כאילו נפלתי מהמסילה שלי ואני לא יכולה לעלות עליה בחזרה.
אני מנסה לדבר עם הנפשות הפועלות מסביב, אני מנסה להוציא אבל הם לא מבינים.
הם אומרים שאני מגזימה, שזה יעבור, שזו רק תקופה..התקופה הזו נמשכת כבר כמה חודשים ורק הולכת ומחריפה.
אני מרגישה את העולם קורס מתחתיי או עליי, אני עוד לא בטוחה לגמרי..
בא לי להיבלע.
להיעלם.
להפוך בלתי נראית.
שלא יכאב כלכך.
אני לא יודעת מה יש לי
אין לי הגדרה
אין לי הסבר
אני
לא
מצליחה
לנשום...
נכתב על ידי Moonshine , 31/5/2017 22:45   בקטגוריות בדידות, בין ספק למציאות, חודש חדש, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דפים חלקים;


הכתב קצת עקום
השורות נוטות כלפי מטה
אין סימון של קווים ישרים
שיתחמו את מחשבותיי

בחלומי ראיתי את פניהם של ארבעה ילדים
עם הבעה מלאת עצב ויגון
על פירוק של שני עמים
בגלל ערמות גדולות של בניינים וחול
הם ישבו במעגל ואחזו ידיים
עיניהם נעצמו ודמעות ירדו על לחיו של אחד
דמעות של דם
של מלחמה
ושל סוף.

נכתב על ידי Moonshine , 7/7/2014 08:27   בקטגוריות שחרור קיטור, כתיבה, בין ספק למציאות, פסימי, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMoonshine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Moonshine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)