לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אבסטרקטי


החושך טהור, זך ונעדר תמונות וחזיונות. החושך הוא ללא קץ, ללא גבולות. החושך הוא האין סוף שכל אחד מאיתנו נושא בחובו.
Avatarכינוי:  Moonshine

בת: 35

ICQ: 345868063 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דפים חלקים;


הכתב קצת עקום
השורות נוטות כלפי מטה
אין סימון של קווים ישרים
שיתחמו את מחשבותיי

בחלומי ראיתי את פניהם של ארבעה ילדים
עם הבעה מלאת עצב ויגון
על פירוק של שני עמים
בגלל ערמות גדולות של בניינים וחול
הם ישבו במעגל ואחזו ידיים
עיניהם נעצמו ודמעות ירדו על לחיו של אחד
דמעות של דם
של מלחמה
ושל סוף.

נכתב על ידי Moonshine , 7/7/2014 08:27   בקטגוריות שחרור קיטור, כתיבה, בין ספק למציאות, פסימי, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שפיכה מוקדמת;


אני חולמת בלילות כיצד ציפורניי קורעות את בשרי, פותחות את בית החזה ושולפות לב מפוחם.
זעקות הכאב מהדהדות גם לאחר שאני פוקחת את עיניי.
בחלומי, אני שכובה על מיטה עם מצעי סאטן שחורים. האור בחדר מהבהב בחוסר ודאות וגופי עירום וקר.
מחלפות שיער שחורות משוכות כנהר אינסופי עד שולי המיטה וידיי אוחזות בה בחזקה.
החזה מעט זקור, הרטיבות מעט ניגרת, אך משהו מתפתל בי בפנים.
השריפה מתחילה בגרון, היגון מטביע את עצמו בריאותיי ונשימתי נעתקת.
אני הולמת ביד מאוגרפת על הסרעפת וציפורניי חודרות מבעד לבשר.
צבע השני על הסדינים וריח חריף של ברזל אופף באוויר.
היד אוחזת בלב המפוחם אשר נופך את פעימתו האחרונה בתוך ידי.
אני מנסה לזעוק לעזרה, אך איש אינו שומע.
קולי נודם במכאוב, אני נגמרת לאיטי.
זועקת בחלומותיי, נגמרת לאיטי.
כואבת בימיי, נגמרת לאיטי.
שותקת
יותר 
מדי.
נכתב על ידי Moonshine , 5/1/2013 23:03   בקטגוריות חודש חדש, כתיבה, בין ספק למציאות, בדידות, שחרור קיטור, ביקורת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוראים לי שפיל ב-7/1/2013 09:23
 



מטרות;


* לעבור טסט לרכב (אחרי 4 כשלונות)
* לעבור את כל הבדיקות לניתוח
* לסיים את ההרשמה למלגות והלימודים.
* ניתוח
* קעקוע 1
* להחליף את הנייד בן ה200 שלי
* עבודה שנייה במשרה חלקית.
* חתול.
נכתב על ידי Moonshine , 13/7/2012 08:17   בקטגוריות אופטימי, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-18/7/2012 15:25
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMoonshine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Moonshine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)