לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על עקב התורפה את דמותי כאן בניתי/ את חדוות הכתיבה בזכותו פה קניתי/ משתדל עוד לפרוח בטרם אבול/ רק חלילה שלא סתם/ אפול

כינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

רשימה


דרלינג ציטטה מאיזשהו עיתון, רשימה של דברים שצריך לעשות פעם בחיים.


בתגובה לתגובה שלי אצלה, היא דרשה ממני לומר, מה ברשימה שלי – כלומר, מהם הדברים שהייתי רוצה לעשות עוד, במהלך חיי.


אז קודם כל, מילה לגבי הרשימה המצוטטת מהעיתון.


כמו דרלינג עצמה, כמעט הכל עשיתי (חוץ מללדת, כמובן) כולל טיפוס על הרים, גידול חיות מחמד (שני ילדים), רחצה בעירום בים (לאור היום ובמחשך) וכל שאר הדברים שמופיעים שם. ואני אפילו לא הקאתי מאכילת אסקרגו, וגם מאכילת אויסטרים חיים אני לא מקיא, אלא אם אני מגזים ואוכל יותר מדי מהם.


הצרה היא, שרשימה של מה שעשיתי, לא תספק  את דרלינג – אני כבר מכיר אותה, ולפיכך אני חייב לענות על מה שהיא שאלה, אבל בחיי שאני לא יודע מה לומר. ניסיתי להיעזר ברשימה של הדברים שהיא עצמה הייתה רוצה לעשות, אבל קורס צלילה כבר עברתי, בסוויטה מפוארת ישנתי, לטוס במחלקה ראשונה לא ממש עושה לי את זה, לקרוא ספר כל שבוע אני קורא, לראות שיטפון במדבר ראיתי יותר מפעם, ולרקוד על במה יפחיד את הקהל יותר משזה ירגש אותי.


אז מה בכל זאת?


פעם היה לי חלום להטיס מטוס קרב על קולי. יש סידור כזה ברוסיה בו תמורת כמה אלפי דולרים מטיסים יחד עם מדריך, מטוס מיג 29. אז אם אזכה בפרס גדול אולי אעשה זאת. בינתיים, כמשהו יותר צנוע, אני רוצה לשכור יום אחד מכונית ספורט פרועה באמת, כמו פורש קאררה, או פרארי, ולדהור איתה על האוטובאן בגרמניה.


כמו כן אני רוצה לטעום פעם אחת יין ממש משובח, כמו פטרוס, או שאטו לאפיט, משנת בציר טובה, כדי לדעת אחת ולתמיד איזה טעם יש לכוס יין שמחירה 200 דולר או יותר, וזהו.


כמעט.


יש עוד משהו שבאמת הייתי רוצה לחוות, ומולו הכל בטל.


משהו שלצערי לא יצא לי, כי אני מהדור הלא נכון.


הייתי רוצה להיות נוכח, פעם אחת, בלידה של תינוק.


פסיכי, לא?


 

נכתב על ידי , 28/11/2004 21:33  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



39,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאכילס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אכילס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)