לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגיגית


חברה, פילוסופיה, דת, היסטוריה, תרבות, ספרות, מוזיקה, מה שבא מפה ומשם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2006

הרמת כפפה


בעקבות הפוסט הזה של עומר שומרוני ובמיוחד התגובה של ארני לפוסט כאן , החלטתי להרים את הכפפה.

ארני ביקש מבוא למוזיקה קלאסית, משהו שממנו אפשר להתחיל ולהאזין.

אני נכנס למשימה בלי להיות מומחה או מבין, רק חובב.

חלטתי לצאת כאן עם   פרקים. החלטתי שכל פרק ייוחד לסוג מסויים של מוזיקה, ושבמרכזו תעמוד יצירה מסויימת. יצירה זו היא יצירה שאני אוהב, שאני חושב שקל למאזין מתחיל להתחבר אליה ושאפשר להסביר בעזרתה כמה דברים.

פרק ראשון - מבוא, צורת הקונצ'רטו. במרכז הפרק: הקונצ'רטו מס' 1 לפסנתר מאת צ'ייקובסקי

פרק שני - הסימפוניה ויצירות תזמורתיות אחרות. במרכז הפרק: הסימפוניה השישית של בטהובן.

פרק שלישי - מוזיקה קאמרית. במרכז הפרק: החמישיה "דג השמך" מאת שוברט.

פרק רביעי - פסנתר סולו וסולנים אחרים. במרכז הפרק הסונטה אופוס 111 מאת בטהובן.

 

מחר אתחיל לפרסם כאן את פרקי הסדרה.

 

אני גם זורק כפפה - יש שני תחומים שאני אוהב אך אין לי את היכולת לתת עליהם סקירה טובה:

מוזיקת בארוק ורנסאנס ומוזיקה קולית.

היש בכם מישהו שיתנדב לפרסם סקירה עליהם למאזין המתחיל?

 

להתראות מחר עם הפרק הראשון.

 

נכתב על ידי , 20/11/2006 17:56   בקטגוריות מוזיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 54




43,898
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרן בר-יעקב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רן בר-יעקב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)