לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nancy Design


בלוג עיצוב המכיל את כל הסגנונות.

כינוי:  Nancy

בת: 36

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2006

ביקורת


והנה הביקורת הראשונה של הבלוג.

 

פרטים כלליים:

שם הבלוג: What's gonna be?

מספר הבלוג: 225008

בעלת הבלוג: The Princess Is Here

 

עיצוב: תמונה בכותרת מעוצבת יפה. לא הכי מתאימה לנושא הבלוג, אבל זה ממש לא אסון. הייתי מוסיפה לה את מספר הבלוג בתחתית.  רקע אפור כהה, רשימות ברקע שחור וכתב ורוד משני צידי הבלוג, כל פוסט כתוב בצבע אחר. הייתי מוסיפה כותרות מעוצבות לרשימות. זה היה מוסיף מאוד. בשורה תחתונה, עיצוב יפה מאוד, אבל יש מה לשפר.

 

תוכן הפוסטים: קראתי בערך חמישה או שישה פוסטים. הם כתובים בשפה יומיומית, אבל יש להן טאץ' ספרותי שהופך את הטקסט מסתמי למעניין. בהחלט מביא חשק להמשיך לקרוא עוד. כמעט ואין לה שגיאות כתיב (להוציא את אלו שכולנו עושים בכוונה) וגם זה מעולה, כי זה עושה את הבלוג קריא. רק דבר אחד שמפריע לכתיבה הוא שלוש נקודות (או יותר) שמסיימות כל משפט. זה הורס את הרצף התקין של המשפט ומקשה על הקורא להבין אותו כראוי. זה שונה כשזה בא בשיר, אבל בפוסט רגיל, כדאי להמנע מזה. 

רוב הפוסטים כתובים על נושאים שהיא מתמודדת איתם באופן יומיומי (אהבה, פרידה, טיולי כיתה וכו'). לחלק מהפוסטים מצורפים תמונות. הבלוג כתוב בשנינות ולכן זה נותן טעם של עוד. היא מביעה את עצמה טוב מאוד ומעבירה לקורא את מה שהיא מרגישה או חווה בצורה מאוד מוצלחת.

 

תוכן רשימות: הרשימות בבלוג פחות או יותר מסודרות. יש מעט רשימות, והן סטנדרטיות (מבחנים, פוסטים). כמו שציינתי מקודם, היה עדיף להוסיף כותרות מעוצבות לרשימות. בעמודות של הרשימות יש גם לוח שנה חודשי (נמצא על חודש מרץ כרגע, מן הסתם), חלון מסרים שגם אותו הייתי ממליצה לעצב (אם האפשרות קיימת), טבעות בהן הבלוג חבר וכל שאר הדברים הנלווים שישראבלוג מוסיף באופן אוטומטי.

 

שורה תחתונה: בסך הכל הבלוג יפה. הכתיבה טובה ויש מעט שיפורים שכדאי לעשות כדי להוסיף לבלוג. הבלוג חדש יחסית בישרא (הוא נפתח רק החודש) ולכן הוא גם בטח פחות מוכר אבל בהחלט שווה כניסה.

 

 

לכניסה לבלוג לחצו כאן 

קריאה מהנה,

 ננסי

נכתב על ידי Nancy , 27/3/2006 14:18   בקטגוריות ביקורות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



268
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNancy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nancy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)