לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-השתיקה שלי-


"איש כותב בכתב ברור שחייו אינם ברורים עכשיו..."

כינוי:  -סתם מישהי-

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

תודה!!!


קצת באיחור אבל פשוט דורש..

 

היא קטנה, המילה הזו- תודה. בארבע אותיותיה היא אינה יכולה להביע באמת את כל רחשי הלב, אבל אין לנו טובה ממנה באוצר המילים שלנו, על כן היא תיטול על כתפיה הצנומות את השליחות להודות.
תודה לחיילי הסדיר, שלא נרתעו מן האיומים בדבר עזה שתהפוך "בית קברות המוני לחיילי צה"ל" והפכו באומץ ליבם את עזה לתחנה האחרונה בחייהם של מאות מחבלים צמאי דם.
תודה מקרב לב למג"דים ולמח"טים, שהחזירו את המושג "אחרי" ממורשת קרבות העבר אל מלחמת ההווה. קצינים שהלכו בראש החיילים, בעומק השטח, הובילו ופיקדו ולחמו כתף אל כתף עם הפשוט שבחיילים.
תודה לאלפי חיילי המילואים, שבלא היסוס עזבו את שיגרת יומם לטובת אחינו שבדרום, התגייסו באחוזים מרשימים ועמדו כאיש אחד כנגד האויבים.
תודה למשפחות החיילים, שהדירו שינה מעיניהן מדאגה ליקיריהן ובכל זאת שידרו עוצמה וחוסן ללוחם בחזית. תודה לכם, אבא ואמא, שכך חינכתם את בניכם. תודה לכן, אשת חייל ורעיית קצין, שהייתן עבורו ועבורנו חומת מגן. תודה לילדכן שספגו למעננו ימי דאגה וגעגועים.
תודה לתושבי הדרום שהעניקו אורך רוח וגיבוי למבצע. אנשים אמיצים שבחרו להתגבר על הפחד, שנתנו לצבע האדום לצבוע את חייהם בצבעים של כוח ונחישות ולא בצבעים של מורא.
תודה לתושבי ישראל שפתחו את ליבם את ביתם ואת כיסם, ובמפגן אחדות מרגש מאין כמוהו חיבקו את תושבי הדרום בחיבוק אמיתי השמור לאחים בצרה.
תודה לפצועים ששילמו מחיר יקר, אך לא הפסיקו לומר שלהגנת עם ישראל יהיו מוכנים לשוב לזירה.
המילה "תודה" מצומקת וקטנה מידי לנוכח התחושה הבאה - אנו אסירי תודה, מודים בהערכה ובהצדעה, בהערצה ובדמעה - לכן, המשפחות השכולות, שנתתן עבורנו את היקר מכל. למדנו להכיר אתכם מעט, אתכם ואת כאבכם. מבעד לדמעות גילינו כולנו כי משפחות כמותכן החיות ביננו הן זכות גדולה לעם ישראל. מאין מצאתם כוחות לעודד ולחזק במקום בו יכולתם בקלות להאשים ולהחליש?! תודה על היותכם!
תודה לרב הראשי לצה"ל שידע להפיח בחיילים רוח חדשה.
תודה לתקשורת שעשתה מאמץ רב לתת כוח ולגבות, תודה לפוליטיקאים שהתעלו מעל תככים של בחירות קרובות, תודה למדינאים שנטלו אחריות והחלטות אמיצות, זה עוד לא מושלם אבל על החלק הטוב חייבים להודות.
ואפילו לכם, רשעים ארורים, מחבלים צמאי דם ועלובים, מוגי לב המסתתרים מאחורי ילדים רכים, אפילו לכם אנחנו מודים. תודה שהחזרתם לנו את תחושת האחווה, תודה שהזכרתם לנו את סודה הקסום של גבורה יהודית הגונה, תודה שעזרתם לנו להבין שנסיגה מן הארץ האהובה לא תביא שלום באמתחתה. תודה שנתתם לנו תירוץ להגשים עבורכם את החלום להיות "שהידים" ולקבל זימון ישיר למקום בו תנופץ האשליה.
תודה לעם ישראל, תודה לריבונו של עולם, "אשרי העם שככה לו, אשרי העם ש-ה' א-ל-ו-ה-י-ו".

[הרב ליאור אנגלמן]

 

שהקב"ה יקום דמם של כל אותם חיילים שמסרו נפשם למען ארץ-ישראל ולמעננו. וישלח רפואה שלמה במהרה לכל הפצועים.

נכתב על ידי -סתם מישהי- , 8/2/2009 12:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-סתם מישהי- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -סתם מישהי- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)