לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חבק אותי חזק, לפני שזה נגמר.

כינוי:  girl...

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

אני הולכת להיות עשירה.


 

מצאתי לי עבודה.

שאין לי כוח לפרט עליה עכשיו...

אבל אני ממש נהנית ממנה.

ובנוסף אני גם מרוויחה המון כסף.

 

 

 

ולא,

אני לא עובדת בזנות.

 

 

 

 

 

 

 

איך אני אוהבת ללבוש את הסווטשירט שלו...

 

 

ללבוש אותו בלי מכנסיים בכלל,

ולהרגיש כלכך קטנה בתוכו.

לשאוף את הריח שלו לריאות.

 

וואו...

עוד 9 ימים שנה.

 



 

 

 

נכתב על ידי girl... , 15/11/2006 23:13  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,020
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgirl... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על girl... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)