לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

הטרדות מין-וריות


נדמה לי שהרגע שבו בלוגרית "מתוודה" על איזושהי תקיפה מינית שעברה (לסוגיה) - הוא משמעותי מאד עבורה. זה הרגע שבו נקרע מסך השתיקה האופייני לתחום. שיר החורש תרמה את חלקה להעלאת המודעות כשהעלתה את הפוסט "הגוף שלי שייך לי" (בחירת שם מוצלחת) בנובמבר 2005, שבו סיפרה על שני אירועי הטרדה שחוותה, אליהם היא מתייחסת כ"הטרדות מינוריות". בשביל זה הוקם mybody. אני מקווה שעוד נשים ימצאו כאן במה הולמת כדי לספר את סיפורן.

 

להלן סיפורה של שיר החורש:

 

לילה אחד בשנת שירות לאומי, שכזכור עשיתי בפנימייה לילדים מבתים הרוסים, לאחר שהשכבתי את הילדים לישון, יצאתי החוצה לשאוף קצת אויר. השעה הייתה מאוחרת, ולכן היה חשוך ושומם. לפתע ראיתי את אחד הבוגרים (בן 17-18) מתקדם לעברי. הנהנתי בראשי, אמרתי "לילה טוב" והמשכתי ללכת, אלא שכנראה היו לו רעיונות אחרים בראש. הוא תפס אותי והתחיל לחבק ולמזמז, צעקתי לו שיעזוב אותי והוא משך אותי לכיוון השיחים. באותו רגע עבר בסביבה בוגר אחר שקפץ עליו והרחיק אותו.

 

מזועזעת עד עמקי נשמתי, רצתי למנהל הפנימייה ולמדריכת הקבוצה של אותו בחור וסיפרתי בדיוק מה קרה. מסתבר שהוא עשה דברים כאלו וחמורים יותר גם לתלמידות בפנימייה, שפחדו לספר. נמסרה הודעה למשטרה והבחור נלקח למאסר.

 


 

יום שישי אחד בשעות הבוקר, אחרי שישנתי אצל חבר שלי בזמנו, מיהרתי לתפוס אוטובוס, אז הלכתי בדרך קיצור. בדרך כלל אני נמנעת מדרכי קיצור, אבל היה אור ומדובר ברמת אביב, אז לא חששתי. באמצע הדרך ראיתי בחור שאמר לי משהו, התקרבתי כדי להגיד לו שאני חירשת – הייתי בטוחה שהוא רק רצה לדעת את השעה. איך שהתקרבתי קצת ובדקתי בשעון, הוא תפס לי את החזה והתחיל למשש...

 

זה היה באמצע חורשה והיינו לבד, כך שלצעוק לעזרה לא היה טעם, אז נתתי לו בעיטה וצרחתי עליו שיעוף.. למזלי הוא באמת עף.

 

 

 

תומר, לא שכחתי אותך. סבלנות. זמני כל כך מצומצם :(

 

עדויות נוספות, כולל לינקים לפוסטים ישנים בנושא, שילחו למייל:

[email protected]

 

any 

נכתב על ידי , 25/4/2006 16:53   בקטגוריות אדם זר  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של any ב-20/5/2007 19:20



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)