לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

Girl A לא נכנסת למעלית עם גבר


דיון מעניין החל להתרקם בבלוגו של חוד התער. הגבתי שם באופן אמוציונאלי, אבל זה לא הסתיים. יש לו די הרבה מגיבים, וכדאי לכן לפחות לעבור בפוסט שהתחיל את זה וגם בפוסט שבא אחריו. אני קצת קורסת לאחרונה עקב עומס עבודה (קורה לפעמים) ועל כן לא סיימתי. אבל ההצעה שלו מעניינת, ושווה לפחות לחשוב עליה. אישית מאד אהבתי שהוא גבר, משום שאני לא מאמינה שנשים וגברים עומדים כאן משני צדדים שונים. אנחנו חיים בחברה אחת ומזדיינים אחד עם השני. נכון, יש גברים שמחרבים לנשים את חדוות המין ועושים שם רע לכל הגברים באשר הם. לצערי - רבים מהמחרבים לא מודעים למה שהם עושים, אם כי לא פעם הם מעדיפים שלא להיות מודעים לזה. וכן, יש גם את אלו שעושים את זה מתוך רוע צרוף, ויש כאלו שמנצלים הזדמנויות פשוט משום שהם יכולים. אחת הסיבות לקיומו של הבלוג הזה הוא להראות להם שאנחנו לא שותקות. גם להם וגם לגברים המקסימים וגם לנשים, אבל הדרך להתחיל לשנות משהו - היא להראות שמשהו לא בסדר. המשימה הזאת לא מוטלת רק עלינו הנשים, אשמח מאד לראות גם גברים שיוצאים כנגד מה שאנחנו עוברות.

 

הסיפור הפעם הגיע בתגובה לפוסט הקודם. Girl A בסך הכל עמדה לתומה במעלית עם איזשהו יצור ממין זכר ששלח אליה את הכפות המכוערות שלו וברח. מי לא היתה לוקה בהלם???

 

קרה לי גם מקרה דומה לפניי כמה שנים. אם זה לא מפריע אז אני אכתוב אותו פה... כי עד עכשיו לא סיפרתי את זה לאף אחד...ואני מרגישה שפה אני כן מסוגלת לכתוב.   חזרתי מקניות בשעת ערב 7-6 ונכנסתי למעלית עים איזשהו גבר, מלחתחילה הייתה לי הרגשה שייקרה משהו, אבל הדלת של המעלית הספיקה כבר להסגר. ועליתי עים האיש הזר הזה במעלית, הוא ירד בקומה 4 או 3 ואני גרה בקומה 8 ובדיוק בדרך שהוא יצא מהמעלית , הוא כיוון את ידו לעבר הכוס שלי. לא הספקתי להבין מה קרה, ההיתי דיי בהלם מלמלתי לו כמה דברים  כפי שזכור לי... הגעתי הביתה, ואז קלטתי מה הוא עשה. רעדתי, וממש עברה לי הצמרמורת בגוף כשנזכרתי באותו הרגע. היו לי גם סיוטים כמה ימים... מאז אני לא עולה יותר עים גברים במעלית או בכלל במקומות סגורים.

 

תודה, Girl A. את יודעת למה אני מחייכת? כי כל סיפור שמצטרף למאגר הוא תרומה ע-נ-ק-י-ת לשינוי. אולי יום אחד זה אפילו יעזור לנו להפסיק להתבייש... אז תודה לך.

 

אל תשכחו את המייל המקבל:

[email protected]

 

any

נכתב על ידי , 27/4/2006 01:08   בקטגוריות אדם זר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 333Desire. ב-24/5/2006 14:14



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)