לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

אבא של חברה שלי אונן עלי


אין לי משהו חכם לאמר הפעם, נדמה לי שהסיפור של מ' מדבר בעד עצמו:

 

הייתי בערך בת 9 או אפילו 8 והייתה לי חברה ממש טובה שגדולה ממני שנתיים. היינו שכנות, אני גרתי 2 קומות מעליה. הייתי בקשר טוב עם האחים שלה ועם המשפחה שלה וגם הם היו בקשר טוב עם הוריי. גם עם אבי שעזב את הבית בגיל מוקדם, הם תמיד שאלו עליו והשתדלו להיות בעניינים. מדובר במשפחה שביליתי את כל אחר הצהריים אצלם.

אבא שלהם אהב אותי במיוחד. הוא תמיד נהג להגיד לי שאני יפה והיה מבקש בשבילי מאמו או אשתו שיכינו לי תה בדיוק כמו שאני אוהבת. תה מלא בסוכר, מתוק מתוק כפי שאני הייתי בשנים ההם...

 

אני זוכרת יום אחד, שהייתי אצלו במרפסת, שהוא קרא לי לדבר איתו. אני לא אשכח את זה... הבנאדם הצמיד אותי אליו ממש חזק שאני יכולה להרגיש את האיבר שלו, הוא התחיל להתחכך בי ולהשמיע קולות. פעם לא ידעתי מה זה אומר. כשהתבגרתי, הבנתי שהוא אונן עליי

 

תודה מ'. כאב לי. אבל איכשהו ברור לי שבטווח הרחוק זה ישמח אותי. כי כתבת את זה, כי העלית את זה, ומשום שהצטרפת "רשמית" לרוב האוכלוסיה.

 

לפעמים אני חורקת, אבל בינתיים ברור לי שאני מספיק חזקה בשביל לעמוד בזה. אני לא לבד כאן, רק שבימים האחרונים זה מבהיל אותי עד כמה. המיילים זורמים. זה המייל, ולמי שחוששת - אני מתחייבת לא לפרסם שמות. אדרבא - אתן מוזמנות לבחור לעצמכן את הניק הרצוי לכן. גם את המייל אתן יכולות לזייף. המשמעות שלנו היא במסה שלנו. אז לכאן תשלחו:

[email protected]

 

any

(רואות? גם אני אנונימית. אני יכולה להיות כל אחת מכן, ולהיפך)

נכתב על ידי , 5/5/2006 23:27   בקטגוריות ילדות נשכחת  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -=א0ת7 אNרI שXקIר=- ב-18/5/2006 19:53



כינוי: 

מין: נקבה




479,524
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)