לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

בלילה, בחושך, בסמטה - הכל יכול לקרות


גם היום - סיפור שנגמר בטוב. ולמרות זאת, ט' עברה בדיוק את מה ששלומית כתבה בפוסט הקודם: "חשש עצבני כשאני הולכת לבד בלילה ופתאום שמה לב שגבר הולך מאחוריי, גם אם הוא לא עשה שום דבר שעשוי לרמז על זה שהוא עוקב אחריי, כי הפחד כבר חלק ממני". ל-ט' זה קרה כשהיא היתה בת 15:

 

זה סיפור נורא קצר אך מפחיד. חזרתי הביתה בלילה מאיזושהי פגישה. זה היה 20:00 בערב בשעון חורף, אז היה די חשוך. אבל זו דרך שאני הולכת בה הרבה. זוהי דרך קיצור מתמשכת שעוברת בין רחובות. מדרגות- חוצים רחוב- מדרגות וכך הלאה.. המדרגות חשוכות אבל אני עושה אותן כמעט כל יום בצהריים אז השתדלתי לעשות את זה כמה שיותר מהר וזהו.

אז הלכתי לי ובאיזה פניה במדרגות אני שומעת רעש, אבל לא מייחסת חשיבות ופתאום מישהו, גבר שאני לא יכולה להעריך את גילו (כי היה חשוך) בא לקראתי ונעצר לידי ואני מסתכלת שניה והוא מסתכל עליי במבט מוזר ולפני שעברה אפילו שניה תפסתי את שיא ריצתי ויצאתי לרחוב ואז רצתי ישר לרחוב יותר ראשי. דיברתי עם חברה שלי בטלפון כל הדרך עד שהייתי בתוך הבית. כל כך פחדתי. זה היה כל כך קרוב והפחד שלי הוא שאף אחד לא היה שומע אותי - זהו מקום חשוך וללא אנשים שעוברים שם בתדירות גבוהה, מלא מקומות מסתור.... בקיצור- מפחיד!

 

אין אישה שלא חוותה את זה, נכון? נדמה לי שלפני שידעתי בכלל מה זה מין - כבר ידעתי שבלילה אסור ללכת בדרכי קיצור. לא ידעתי בדיוק למה, כשהתבגרתי כבר ידעתי לקרוא לזה בשם, הפחד הנורא מכל - שמישהו יתנפל עלי במקום חשוך. אי אפשר אפילו לדעת מהסיפור אם לאותו גבר שפגשה ט' היו כוונות רעות. אבל זה לא כל כך חשוב אם זה גרם לה לכזאת פאניקה, ריצה מטורפת וחרדה. זה משהו שנשים חוות כל הזמן, וגברים - לא. בכל אופן לא באותה תדירות ולא כחלק מהתודעה היומיומית. תודה, ט'!

 

הנה המייל, אמיצות שכמותכן:

[email protected]

 

any

נכתב על ידי , 7/5/2006 23:00   בקטגוריות הכל יכול היה לקרות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רומן ב-29/6/2007 23:10



כינוי: 

מין: נקבה




479,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)