לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

הוא היה עוקב אחריי כל בוקר כשלקחתי את הילד למטפלת


מסתבר שהגיע הזמן להגביר את הקצב, אני ממשיכה לקבל המון סיפורים. קודם כל תודה - אין לבלוג הזה שום משמעות בלעדיכן!

דבר נוסף, למי שלא שמה לב: כתבה על הבלוג עומדת להופיע באתר גדול. שיתפתי איתם פעולה, אני מקווה שהם לא יחמיצו את הפואנטה. ביקשתי ודרשתי שלא יצטטו שום דבר ללא רשות מפורשת של כל אחת מכן, אני מקווה שהם מספיק רגישים (נוצר הרושם שכן). אבל בכל מקרה - זה אומר שבימים הקרובים צפויה כאן הצפה.

 

להלן סיפורה של א.ט., שבזמנו היתה אם לילד אחד. למזלה - היא היתה ערנית מספיק בשביל לעצור איזה גבר צעיר שהתעניין בה ובילדה הרבה יותר ממה שמקובל, בלשון המעטה. נכון, לא קרה כלום - אבל זה מאד מפחיד, ויותר חשוב - זה הפחיד אותה:

 

אני נשואה + 3 היום, כשזה  קרה הייתי עם ילד אחד, בכל בוקר כשהייתי יוצאת מהבית היה עוקב אחרי בחור צעיר, שגם הוא היה בדרך לעבודה (כמו כל אדם נורמלי) אני בדרכי למטפלת כדי לשים שם את הילד הוא היה עוקב אחרי לא הבחנתי בזה אך בהמשך כשהוא היה רואה  אותי היה אומר לי "בוקר טוב, מה שלומך הבוקר, איזה ילד חמוד" (תקלטו זאת הליכה של 10 ד' ברגל מהבית שלי עד למטפלת) והיה ממשיך לדרכו. בהמשך יום אחד הוא לחש לי ש"אם היית נשואה לי לא הייתי נותן לאישה יפה כמוך ללכת לבד ברחוב הייתי דואג לקחת אותך ולהחזיר אותך". בהתחלה הגבתי בחיוך אך מאוחר יותר קלטתי וואלה הבנאדם מתחיל להטריד, יותר גרוע הוא גם עקב אחרי למטפלת וחיכה לי למטה עד שהייתי יורדת ומלווה אותי לאוטובוס, ממתין עד שאני יעלה ואז ממשיך לדרכו, בקיצור זה הלך ונהיה יותר ויותר מטורף ומפחיד. הוא יודע איפה אני גרה הוא יודע איפה המטפלת שלי גרה ויכול לפגוע בילד, לא יודעת - הייתי בסרטים. לא סיפרתי לבעלי כי חששתי שיתעצבן ויפגע בו או להיפך, שהבחור יפגע בנו. אל תשאלו לא ידעתי מה לעשות, יום אחד החלטתי להיות "אסרטיבית" ובוטה ולא להתייחס אליו ואפילו לאיים עליו, אמרתי לא שאני חוששת שבעלי יראה אותו כשהוא מנסה לדבר איתי ובעלי חמום מוח ואלים ושזה לא מוצא חן בעיני כל הסיפור הזה שהוא עוקב אחרי וממתין לי כל בוקר, הוא היה בהלם (אבל בסדר) הוא אמר שהוא מצטער ושזה לא יקרה שוב. אני החלטתי שאני יוצאת בשעה יותר מאוחרת כדי לא להיתקל בו שוב וללכת במסלול ארוך יותר ובכך להימנע מלהיפגש עימו, יותר לא ראיתי אותו וגם אם כן כבר לא זכרתי איך הוא נראה אבל בשבועות האלה לא ישנתי טוב. תמיד הסתכלתי מאחוריי כדי לבדוק שהוא לא שם ואף פעם לא הסתובבתי לבד בשעות הערב בקיצור כל מה שעולה לכם בראש כדי לא לראות אותו שוב, לכו תדעו למה הוא היה מסוגל!!!!!!!!!!!!!!!

 

לבעלי לא סיפרתי מהחשש לתגובה, כמובן שאם הסיפור היה מתמשך הייתי כן מערבת אותו ואפילו עוד כמה גורמים, כמו משטרה וכו',

 

עם המטפלת היה סיפור אחר, בבוקר אחד בקשתי ממנה לרדת ולהמתין לי למטה כי יצאתי בכמה דקות מאוחר וכדי לא לפספס את האוטובוס ביקשתי ממנה להמתין למטה, הבחור באותו יום ראה שאיחרתי אבל היה חכם מספיק לחכות לי למטה בספסל בכניסה לבית המטפלת בציפייה לפגוש אותי.

הוא התחיל לתחקר אותה ושאל עליי כמה דברים תוך כדי שהוא משתמש בשמי, היא כמובן חשבה שהוא מכיר אותי וחשבה שהוא מקורב שלי ושוחחה איתו בנחת עם כל הבקיאות שהראה בי (הוא שאל למה אני מאחרת והאם בגלל זה היא מחכה למטה...).

 

כשהגעתי נחרדתי לראות אותו ואותה משוחחים יחד, הוא כמובן התנהג בטבעיות ושאל לשלומי ואפילו בא לקראתי וליווה אותי לאוטובוס דבר שעוד ביסס את  העובדה שהוא מכר שלי, לא אמרתי מילה כמובן באותה שנייה, כשחזרתי מהעבודה המטפלת שלי שאלה איך הוא מקורב והאם הוא פנוי כי היא רוצה להכיר לו משהי, אני צחקקתי וסיפרתי לה את כל הסיפור ואיך התחיל, היא היתה בהלם וטענה שלא הרגישה שום דבר חשוד בהתנהגות שלו ואפילו סיפרה שהוא נורא שמח לראות אותי ואפילו דאג לשלומי. כשסיימתי לספר לה היא חייבה אותי לבקש ממנו שיפסיק זאת והיא זאת שהמציאה שאספר לו שבעלי חמום מוח ושאני לא רוצה שום בעיות עם בעלי וכיו'. בזכותה ובזכות השיחה עימה הגעתי למחרת ועצרתי את כל העסק ..

 

היא שמחה בשבילי כמובן כשסיפרתי לה וטענה שטוב שכך ויעצה לי להגיע קצת יותר מאוחר כדי לא לפגוש בו וכך היה.

 

 

תודה לך, א.ט. מאחלת שלא יקרה לך פעם נוספת לעולם, ובכל מקרה תשמרי על עירנות.

 

המשיכו כך:

[email protected]

 

any

נכתב על ידי , 9/5/2006 15:37   בקטגוריות הכל יכול היה לקרות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~בותול~ ב-25/5/2006 20:25



כינוי: 

מין: נקבה




479,526
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)