לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

אני חושבת שההורים לא ידעו כלום


המשתקמת שלחה את סיפורה. תשמעו - מה שכתוב כאן זה הקצה של הקצה. יש לה גם בלוג - תשקיעו בו, תיכנסו. היא כותבת את זה, והכי חשוב - היא משתקמת:

 

כשעלינו לארץ הוטרדתי מינית על ידי פדופיל. זה נמשך מגיל 7 עד 9 . ואז, כשלא רציתי להשתתף יותר ב"משחקים" שלו, הוא היה מגיע אלינו הביתה (ההורים לא ידעו כלום, ככה לפחות אני חושבת). הוא היה בא לפחות פעם בשבוע, יושב אצלנו יום שלם, עם חיוך מגעיל מרוח על הפרצוף שלו.

 

כשאמרתי לאמא שלי שאני לא מוכנה לצאת מהחדר (וגם התחזיתי לחולה) - זה לא עזר, היא ממש בכוח הכריחה אותי לצאת ולהכין לו קפה, לארח לו חברה ולסבול את כל נעיצות המבטים, הקריצות והריח הדוחה של הסיגריות שלו. ברגעים כאלה ממש רציתי למות!

זה נמשך מגיל 9 עד 14! כל שבוע! אני כבר יכולה להגיד על בטוח שזה היה הרבה יותר גרוע מההטרדה המינית. בגיל 14 ידיד טוב שלי ושל המשפחה התקשר לאמי – לבקשתי -  ואמר לה שהוא לא רוצה לראות את האיש הזה בבית שלנו יותר (הוא לא ידע דבר על ההטרדה) . משום מה היא נבהלה והוא לא חזר שוב. לא סיפרתי על כך לאיש, אבל אני כותבת בלוג.

 

מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה מה יהיה.

 

אל תוותרו! תשלחו:

[email protected]

 

any

נכתב על ידי , 18/5/2006 23:31   בקטגוריות ילדות נשכחת, אדם מוכר  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mybody ב-19/5/2006 20:46



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)