לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

ביקשתי שלא יפרסמו את זה


כמה תגובות שלכן שעלו בפוסט ההוא, בעריכה מינימילית:

 

t a h a t:

בל"ג בעומר, אני וחברות שלי הלכנו ברחוב. איש אחד שם את השקית שהחזיק באיזור המפשעה. תיארתי לעצמי שזה מה שהוא יעשה. אז הסתכלתי. הן לא. הוא חשף אותו. ומילמל.   וזה לא יוצא לי מהראש. ואני שואלת.. למה?! ואני שואלת.. מה היה קורה אם הייתי שם לבד? ואני שואלת.. האם זה לא יגמר לעולם?!

 

 

ללא שם:

אני לא מזדהה פה בכוונה. אני רק רוצה לרשום פה משהו שקרה לי ואולי ילדות אחרות ילמדו ממנו. לפני שנתיים חזרתי מבת מצווה של חברה. והחלטתי ללכת דרך שביל שמקצר את הדרך. השעה הייתה 2 בלילה ואני בלי לשים לב פניתי לצד הלא נכון. חזרתי אחורה כדי לחפש את השביל (המקום שממנו הלכתי היה שכונה חדשה ועוד לא היה שם פנסי רחוב). חזרתי לשביל ופתאום מישהו תפס אותי מאחורה והצמיד אותי לרצפה. נאבקתי בו והיה רגע שהצלחתי לבעוט בו ולברוח. רצתי משם לעבר המקום שבו זכרתי שכבר בנו ויש בתים. דפקתי על אחד הדלתות ואפחד לא ענה. הוא לא חזר יותר. ואני התחלתי לבכות כל הדרך הביתה. מאז לא הלכתי שוב לבד וכל פעם לא משנה איפה אני, אני בודקת שוב שאין אף אחד מאחורי. לשביל ההוא לא חזרתי אף פעם. היום זה כבר שכונה בנויה, עם פנסי רחוב. אני לא חושבת שמשהו כזה יקרה שם שוב.

 

 

אילום שם

קראתי פה הכל ואני מזועזעת אבל זה גרם לי לזכור מקרה שלי:  הייתי בדרך הביתה מאוחר בלילה לבד ברגל. הלכתי ולא פחדתי בכלל ועוד הייתי בת עשר. שמעתי רעשים מוזרים אז התחלתי ללכת מהר יותר אבל הם לא פסקו, זה היה ממש מפחיד. אחר כך המשכתי ללכת והרעשים נעלמו אבל אחרי שניה מישהו תפס אותי ביד ואמר לי לא להלחץ ושהכל בסדר. התחלתי לצרוח ואז הוא סתם את הפה שלי הוא הוריד את המכנסים וראיתי לו זה היה מזעזע הוא ניסה להוריד לי גם, אבל היה לו קצת קשה כי הוא היה צריך לתפוס אותי. אז לשניה הוא שיחרר את היד שלו מהפה שלי והתחלתי לצרוח ואז שמעתי איזה אישה אומרת שקט שם וצעקתי הצילו! היא ירדה למטה וראתה אותו אבל הוא לא הבחין בה. היא קראה למשטרה אבל עד שהם הגיעו המכנס והחולצה שלי היו למטה. זה היה ממש מבייש, המגעיל הסוטה הבן זונה הזה העיז לעשות לי את זה, החמור. תוך שלוש שניות היו שם מלא אנשים. ביקשתי שלא יפרסמו את זה כי זה היה מבייש ובטוח אנשים שאני מכירה היו יודעים על זה.

 

זה המייל, כאמור:

[email protected]

 

any

נכתב על ידי , 23/5/2006 14:06   בקטגוריות אדם זר, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת, ברחוב, אדם זר  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Neko-Girl ב-24/5/2006 18:01



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)