לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

רק על החוף הבנתי שקרה משהו לא בסדר


גבר זר נגע בירון כשהיה בן 12.

 

כשהייתי בגיל 12 הלכתי לים עם אבא שלי. אבא שלי הרשה לי להיכנס לים לבד (אבל לא למים העמוקים).

 

בתוך הים, גבר התחיל לדבר אתי [במבט לאחור זה נראה מוזר שגבר מתחיל לדבר עם ילד, אבל אז זה לא נראה לי מוזר]. הוא שאל אותי אם אני יודע לצוף על הגב והראיתי לו שכן. אחר כך הוא שאל אם אני יודע לצוף על הבטן ואמרתי לו שלא. הוא אמר שהוא יעזור לי. שכבתי על הבטן והוא החזיק אותי, יד אחת שלו מתחת לחזה שלי ויד שנייה שלו נגעה לי באבר המין (מבעד לבגד ים, מתחת למים). הרגשתי לא נעים וחזרתי לחוף.

 

רק בחוף התחלתי בהדרגה להבין שקרה כאן משהו לא בסדר. משהו שאני צריך להתבייש בו. משהו שאסור לדבר עליו. לא סיפרתי את זה לאבא שלי.

 

זה הסיפור, הכי טריוויאלי שיכול להיות. מה שלא טריוויאלי זה תחושת הגועל שהרגשתי הרבה זמן אחר כך, תחושת הבושה, כאילו אני "מלוכלך". היום אני בן 40 ואני זוכר את זה עד היום. אני מרגיש גם כעס על הבגידה של הבן אדם הזה: נתתי בו אמון, והוא ניצל את האמון הזה לרעה.

 

תודה, ירון. בהחלט מבהיר שלנשים אין טאבו על הטרדות. גברים - הגיע הזמן שגם אתם תתחילו לפתוח את הפה. יש לי תחושה שגם בגזרה שלכם טרם נכתבה הסטטיסטיקה האמיתית.

 

לכאן שולחים:

[email protected]

 

any

נכתב על ידי , 24/5/2006 18:29   בקטגוריות אדם זר, ילדות נשכחת, בים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Neko-Girl ב-26/5/2006 10:46



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)