לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

הספר: "מה דעתך שאעשה לך פעם מסאז'?"


AM הוטרדה על ידי הספר שלה כשהיתה בת 15. אגב, הוא אב לילדה.

 

הרבה שנים לא הסתפרתי, כי שיער מתולתל וארוך תמיד נחשב בעיני ליפה. יפה, אבל מה זה קשה לטיפול- גיליתי. לכן יום אחד (בסביבות גיל 15) נשברתי, וביקשתי מאמא שלי שתעזור לי למצוא ספר טוב. אמא שלי מורה, ואמרה שאבא של אחת הבנות בכיתה שלה עושה רושם של בחור מוכשר, וחוץ מזה הוא מאוד נחמד ודי צעיר, משמע- אופנתי.

 

אז הלכתי אליו, והוא באמת עשה עבודה נפלאה. הוא גם היה עדין מאוד כשחפף לי וסירק אותי. בסוף התספורת היה ברור לי שאחזור אליו. הסתפרתי אצלו עוד פעמיים.

 

בפעם האחרונה, הוא שאל אותי מה אני אוהבת לעשות בזמני הפנוי. שאל אם אני יוצאת למסיבות, שותה. אחר כך זרק - "מה הדבר הכי פרוע שעשית?" ואני, שלא בדיוק רציתי לחלוק איתו את חוויותי, אמרתי שאני יכולה לספר לו על משהו "מוזר ודי מגניב" שעשיתי לאחרונה- סיאנס. אחר כך דיברנו על זה קצת, והוא אמר שהדבר הכי מגניב שהוא עשה לאחרונה זה סקס טנטרי. לא ידעתי מה זה, אבל גם לא התחשק לי לחקור.

 

כשהוא סיים לספר אותי, הוא שאל אם אני אוהבת את התוצאה. כשעניתי שכן, הוא שאל אם הוא יכול לקבל נשיקה על זה. ברוב טיפשותי חייכתי ונישקתי אותו על הלחי. שילמתי לו והתכוונתי לצאת, כשהוא אמר פתאום: "תגידי, את אוהבת מסאז'ים?"

עניתי לו תשובה חיובית ומהוססת מאוד.

"אז מה דעתך שאני אעשה לך מסאז' פעם? משהו ככה, לא מחייב. בשביל הכיף"

 

הייתי בשוק. אמרתי משהו כמו "נראה כבר" ויצאתי שם במהירות. בלי לשכוח להיפרד מאשתו, כמובן, שהייתה בחדר השני.

 

זה המייל:

[email protected]

 

בהמשך היום אחזור לכל מי ששלחו מיילים, אנא התאזרו בסבלנות, אני יודעת שיש כאלו שטרם שבתי אליהם בימים האחרונים.

 

any

נכתב על ידי , 26/5/2006 12:33   בקטגוריות אצל המומחה, אדם מוכר, ילדות נשכחת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פאק ב-12/6/2007 22:29



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)