לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

אני כל כך רוצה לשאול אותו ושיגיד לי את אמת


רחלי זוכרת בוודאות שקרה שם משהו בבית השכנים כשהיתה ילדה. גם הילדה שגרה באותו הבית כנראה עברה משהו. 

 

לא זוכרת כלום. שכן בבית ליד או אולי הבן שלו גדול ממני בחמש שנים. הקטנה חברה שלי.
בית מסודר מאד. נקי מאד. מבריק. ממרומי גילי היום - אולי 0cd של האמא. רק להם יש טלוויזיה.
אני באה לראות. אני באה הרבה. שכונה קטנה. בתים קטנים. שני בתים ממני. יפהפיה. בלונדינית. צחקנית. ילדה הכי טובה.
 
זוכרת אור יום. זוכרת תקרה. זוכרת הרגשה רעה על הרגלים. זוכרת הרבה סוכריות טופי, שצריך לאכול מהר מהר ולגמור אותן. עד היום, סוכריות טופי ח י י ב י ם ללעוס מהר מהר ולגמור את כולן. לא יודעת למה. זוכרת הרבה פעמים. לא יודעת מה. לא זוכרת מי. והילדה ההיא שלהם שגדלה, בחרה לא להביא ילדים - היא כבר בת חמישים הילדה ד' - ומתרוצצת בעולם ולדעתי היו שם הרבה דברים - אבל לא עליה אני מספרת -
 
עלי באתי לזכור. והם - האב העיוור היום - יופי לו - והבן שחי עם משפחתו בבית שבנה במגרש הוריו -
חיים מאתיים מטר מבית הורי ואני מגיעה הרבה ולעיתים רואה אחד משניהם, בעיקר את הבן -
 
ואני רוצה כל כך רוצה לשאול אותו ושיגיד לי את האמת - ואני יודעת שגם אם זה הוא וגם אם זה אביו הוא לא יביט בעיני ויגיד - אני רק רוצה לזכור - לא רוצה סליחה לא חרטה - אני רוצה לדעת מה היה. מה קרה לילדה הזאת. לי.
אני מרגישה שאם אני אדע...אני אזכור... ואם אני אזכור, פינה חשוכה גדולה בתוכי - תואר -
ויהי אור - זה מה שאני רוצה. אור במקום חושך.  אחיותי אתן.
 
תודה, רחלי.
 
נכתב על ידי , 7/6/2006 07:47   בקטגוריות בבית, במשפחה, אדם מוכר, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/9/2006 19:20



כינוי: 

מין: נקבה




479,526
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)